- Anoniem01010 augustus 2016 om 20:38
Anderhalf jaar geleden had ik mijn vriend ontmoet(nu mijn ex vriend). Hij was een super lieve jongen die ik wel leuk vond. We hadden elkaar ontmoet via internet en woonde maar 15min van elkaar vandaan. Onze eerste date en afspraakjes kan ik nog heel goed herinneren. Aan het begin had hij wel al gelogen tegen mij over dat hij maar 1x in de week blowde soms meer. Ik kwam al snel erachter dat dat elke dag bleek te zijn. Toen het wat serieuzer werd tussen ons, merkt ik dat het niet 1x op een dag was maar heel de dag door. Hij stond ermee op en ging ermee naar bed. Ik zelf hou niet zo van blowen en liet het ook merken dat ik het niet normaal vond dat hij zoveel blowde. Hij heeft toen voor mij erg z’n best gedaan om ermee te stoppen of in ieder geval te minderen, het minderen was voor mij het belangrijkste, afentoe zou ik wel mee kunnen leren leven. Aan het begin van onze relatie wou hij elke dag samen zijn, ik ook wel maar afentoe wou ik toch wat afstand en wat tijd voor mij zelf, wat ik toen niet echt kreeg omdat hij mij wou zien. We waren dus ook elke dag samen en deden ook altijd alles samen. Vaak in het weekend gingen we chillen met zijn vrienden en werd er veel drank en drugs gebruikt. Hij zelf blowde zich helemaal suf en dronk enorm veel en ik zelf gebruikte vaak xtc. Dit ging enkele maanden zo door en hij begon ook xtc te gebruiken en cocaïne. Maar doordeweeks was hij gewoon een student en zelf moest ik werken. We kregen al snel ruzies toen we een relatie hadden kregen en dat ging vooral omdat hij mij niet vertrouwde. Of omdat ik gewoon tijd voor mijzelf wou en niet elke dag samen wou zijn maar hij juist wel elke dag met mij wou zijn. We hadden elke dag wel ruzie om 1 van die dingen maar ook omdat hij enorm veel loog om kleine dingen. Als ik hem vroeg of die had geblowd zei hij nee terwijl z’n ogen helemaal rood waren en klein en je het meteen zag.
De eerste paar maanden vond ik het heel jammer hoe het allemaal liep en had mij toen aangemeld op verschillende dating sites. Het was niet bepaald slim want ik wist zijn wantrouwen naar mij toe en hij chekde elke dag wel elke dating site of ik erop stond. En ja hoor toen ik me had aangemeld had hij me gevonden. We hebben enorme ruzies daarom gehad, maar ik kon zijn verdriet wel begrijpen. En heb het daarna ook verwijdert en nooit meer gedaan. Maar zijn wantrouwen naar mij was natuurlijk alleen maar erger geworden. Als ik sliep mijn telefoon chekken, ik mocht niet afspreken met vrienden of hij moest erbij zijn. Hij hield me bij alles wat ik deed ook in de gaten en ja we waren altijd samen en hadden du vaak ruzies maar als we samen waren en we kregen ruzie wou hij nooit weg gaan als ik zei dat hij weg moest gaan, en als we bij hem waren mocht ik niet weg hij sloot alle deuren zodat ik niet het huis zou uitgaan.
Na enkele maanden chillde we niet meer bijna elk weekend met zijn vrienden maar waren we samen of ik wou gewoon uit met mn eigen vrienden wat niet mocht. Toch ben ik vaak stiekem gegaan waar hij toen achterkwam en we enorme ruzies om hebben gehad.
Ik praat nu bijna over alleen maar slechte dingen maar er zijn ook wel leuke en goeie momenten geweest in het begin vn de relatie… maar na dat we een jaar lang relatie hadden gehad, hadden we dus al enorm veel met elkaar mee gemaakt is het wel 10x aan en uit geweest voor maar 1 dag maar toch kwamen we steeds weer terug bij elkaar. Ik hield enorm veel van hem en hij ook van mij denk ik anders had hij me allang wel gelaten.
De afgelopen halfjaar zit hij aardig aan de cocaïne. Hij wilt elk weekend chillen terwijl ik gewoon liever rustig thuis een filmpje wil kijken. Het begon met 1 avondje in het weekend dat hij een halve gram cocaïne haalde en een fles sterke drank om mee te nemen naar een chilling bij 1 van zn vrienden thuis of buiten op straat. Al zijn vrienden zitten al ruim 2jaar elk weekend alle soorten drugs te gebruiken maar mijn ex vriend deed dat toen nog niet elk weekend. Wel eens een keer maar niet zoals hij nu doet.
Het is nu anderhalve maand geleden dat we weer bij elkaar kwamen nadat het een maand uit is geweest. Het was uit gegaan omdat ik erachter was gekomen dat hij met andere vrouwen aan het praten was alsof hij een vrijgezelle man was. Ik heb daar enorm veek verdriet van gehad en had het toen uitgemaakt. Na een paar dagen kreeg ik daar spijt van en wou ik dat alles gewoon weer goed zou komen. Ik was verblind door de liefde die ik voor hem voelde, hij was alles wat ik wou in mijn leven en ik was bereid hem te vergeven. Maar hij wou mij niet meer terug en was helemaal klaar met onze relatie en wou alleen vrienden zijn en afentoe sex hebben. Maar dat kon ik niet want ik kon geen vrienden zijn met hem. Hij had mij toen paar weken gelaten tot dat hij uit t niets weer mij een berichtje stuurde met dat hij mij misde en me zo graag terug wou en alles voor ons zou doen om het goed te maken. Ik was weer te zwak om het los te laten en ben weer terug gegaan naar hem. We hadden veel gespraat en hij zei allemaal lieven dingen etc en ik werd zo enorm verliefd weer op hem en wou zo graag dat het goed zou komen tussen mij en hem. Ik wou zelfs elke dag samen zijn leuke dingen doen zoals hij voorheen met me wou.
De afgelopen weken waren de kutste weken in mijn leven. Hij beloofde mij te veranderen en geen cocaïne meer te gebruiken elk weekend maar dat deed hij wel. Hij blowde weer elke dag en het raarste was nog hij wou niet meer elke keer met mij samen zijn terwijl hij dat juist altijd wou. Ik had zoveel verdriet dat hij opeens verandert was. Dit was niet meer de jongen die ik had ontmoet, waarmee ik een relatie heb gehad van anderhalfjaar. Ik heb afgelopen weken wel elke dag gehuilt en t heel vaak uitgemaakt waarop hij elke keer zei is goed enverder geen contact meer wou met mij. Maar zodra het weekend voorbij was kwam hij me weer zielige berichtjes sturen dat hij me terug wou en dat het hem speet. Want elk weekend is die natuurlijk brak van de cocaïne die die nu het afgelopen halfjaar elk weekend zaterdag en zondag gebruikt.
Ik begon een branderige gevoel te hebben bij t plassen en buikpijn.. ik dacht zelf eerst aan een blaasontsteking want zo voelde het aan. Toen ik naar de dokter was geweest en het heb laten testen bleek het geen blaasontsteking te zijn maar chlamydia. Ik heb dus chlamydia van mijn eigen vriend gekregen. Van een jongen van wie ik het nooit zou verwachten. Iemand die mij zei dat we voor altijd samen zouden blijven, samen zouden gaan wonen kinderen mee zou krijgen. En het ergste van alles is nog dat ik het hem vertelde aan de telefoon en ik hem.nooit meer wou zien, en hij zei oke is goed.
Ik heb zo een spijt dat ik toch nog met mijn domme hoofd na die maand terug ben gegaan naar hem en toch weer hoop had dat het goed zou komen. En vervolgens heb ik dus nu een soa van mijn ex vriend.En dit moest ik even kwijt.
1 reactieReagerenAnoniem23 augustus 2016 om 19:33Wauw wat een heftig verhaal zeg… sterkte en laat je niet gek maken !
Reageren