- Anoniem18 augustus 2016 om 22:18
hoi,
het lijkt ook alsof het me fijn lijkt om later een man te krijgen, het lijkt een fijn gevoel, maar als ik daar aan denk en een “fijn” gevoel krijg (ik weet niet of het een fijn gevoel is, ik kan het niet echt plaatsen) wordt ik weer boos en een beetje depressief, omdat ik er een fijn gevoel bij krijg.
heeft dit met homo zijn te maken? ben ik nu homo?
of denk ik er teen krijg ik waan gedachtes daardoor?Anoniem18 augustus 2016 om 22:21of denk ik teen aan en krijg ik waan gedachtes moet zijn : of denk ik er gewoon teveel aan en krijg ik waan gedachtes??
ReagerenJohn (moderator)
18 augustus 2016 om 22:29Ik denk dat je t veel mee bezig bent.
Reageren
Ga eens naar je huisarts en praat er met je huisarts over. Misschien kan een psycholoog herbij helpenAnoniem18 augustus 2016 om 22:40ja dat kan, maar dan moet ik er ook met mijn moeder over praten en dat vind ik niet echt fijn.
ik heb dit sowieso nog niet tegen iemand vertelt, misschien niet heel slim bij nader inzien.heeft u tips om mijn gedachten misschien ergens anders op te zetten?
Reageren
of zodat ik er minder aan denk?John (moderator)
18 augustus 2016 om 22:58Helaas heb ik daar ook geen pasklaar antwoord voor..
Reageren
Probeer er in ieder geval niet aan te denken en er niet mee bezig te zijnAnoniem18 augustus 2016 om 23:05oh oke, dat begrijp ik.
maar u denkt dus echt dat het aan het druk maken ligt en niet aan dat ik misschien homo ben??iniedergeval bedankt voor het helpen!!!
ReagerenJohn (moderator)
18 augustus 2016 om 23:08Ik denk dat je je er inderdaad iets te veel mee bezig houdt.
ReagerenAnoniem18 augustus 2016 om 23:22John (moderator)
18 augustus 2016 om 23:33Het is geen last hoor.
Reageren
Ik denk het niet.Anoniem18 augustus 2016 om 23:53Als je homo gevoelens hebt hoef je daarvoor niet naar de huisarts of psycholoog,het is geen psychisch probleem tandor, maar gevoelens voor hetzelfde geslacht en daar is niks mee!
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2016 om 00:18Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is.
Reageren
Het gaat hier om de twijfels en vooral om de onzekerheid van de vraagsteller.
Een psycholoog kan helpen om duidelijk over de mixed feelings te krijgen.
Homoseksualiteit is zeker geen aandoening of een ziekte. Een psycholoog is er ook niet alleen maar voor mensen met een psychisch probleem.rowan19 juni 2018 om 11:52ik lees dit topic met verbazing terug. Waar maak je je in godsnaam zorgen over? We leven niet in de middeleeuwen…
Geniet van al het moois om je heen… en volg je gevoel. Het is geen ziekte.
Reageren