- Anoniem5 april 2016 om 21:51
Hoi,
Vandaag heeft mijn vriend na een jaar onze relatie beëindigd.Hij gaf aan dat hij sinds twee dagen terug niet meer verliefd op me was.
Ik vind dit vreemd. Ik kan dit niet begrijpen, het ging ontzettend goed er is niks voorgevallen, net een vakantie geboekt. Gisteren deed hij nog heel lief en positief vandaag ineens uit.
Hij had een onzekere houding, ik zag verdriet en hij wist niet hoe hij het moest brengen.
Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik heb niet het gevoel dat de relatie is beëindigd maar dat het een impuls/onzekerheids reactie was.
Ik heb een aantal berichtjes verstuurd maar daar word niet op gereageerd. Hoe nu verder? Moet ik hem tijd geven en wachten op een bericht of .. ??
1 reactieReagerenD7 april 2016 om 06:44Hoi meid,
Ik ben een meisje van19 jaar en ik heb precies hetzelfde meegemaakt als wat jij nu meemaak. Dit is erg vervelend en ik snap hoe je je voelt. Mijn vriend en ik zijn nu een jaar samen en een paar maanden terug kwam hij in de avond thuis en wilde met mij praten. Hij vertelde toen dat hij niet meer wist of hij nog wel verder met mij wilde. Dit overviel mij aangezien er niks raars gebeurd was. Natuurlijk was ik erg verdrietig. Die tijd had hij veel stress en praatte hier niet met mij over (hij is geen goede prater). Hij zat zo erg met bepaalde dingen dat hij op dat moment had besloten om alles te laten vallen (dus ook mij). Ik heb toen voorgesteld om de relatie NIET te beëindigen maar om rustiger aan te gaan doen en om elkaar meer de ruimte te geven. Dit ging er goed en ik probeerde ook regelmatig even aan hem te vragen hoe het met hem ging. Nu is bij jou het probleem dat hij je totaal negeert. Wat ik zou doen (en dat is makkelijker gezegd dan gedaan) laat hem even een paar dagen met rust zodat hij tijd heeft om na te denken. Heb je dan nog niks van hem gehoord? Ga gewoon naar zijn huis toe om te praten samen. En als hij niet volwassen met je kan praten, dan zegt dat genoeg over hem als persoon. Uiteindelijk zijn ik en mijn vriend samen gaan wonen en ik verwacht nu me eerste kindje. Ik hoop dat je eruit komt meid. want ik weet hoeveel pijn het doet als je van iemand houd en je dan zo behandeld word.
Laat me even weten hoe het is afgelopen.
Groetjes, D
Reageren