- Anoniem16 augustus 2015 om 22:29
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst seks gehad. In het begin deed het een beetje pijn maar niet heel lang ofzo en ik bloedde ook niet.
Toen ik later naar de wc ging zag ik dat ik dus blijkbaar wel bloedde maar in de avond had ik niks en snachts begon het ineens weer.Nu 2 dagen later bloedt het nog steeds en ook nog best wel erg… Ik dacht eerst dat ik gewoon ongesteld was geworden maar onder de douch bleef het ook bloeden en als ik ongesteld ben heb ik dat niet…
Hoe lang kan dit nog door blijven gaan en is het normaal dat het na 2 dagen nog steeds best heftig is?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2015 om 22:39Het kan door het doorbreken van het maagdenvlies zijn maar dat had dan wel alk gestopt moeten zijn. Wanneer had je eigenlijk ongesteld moeten worden?
ReagerenAnoniem16 augustus 2015 om 22:57Ergens rond volgende week.
Maar altijd als ik ongesteld moet worden heb ik super erge last van mijn onderrug en ik heb nu echt nergens last van.
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2015 om 23:45Ik zou je toch willen aanraden om morgen even naar je huisarts te gaan. Er zal toch even gekeken moeten worden waar de bloeding vandaan komt.
ReagerenAnoniem16 augustus 2015 om 23:45heb net gekeken en het leek wat minder maar nu begint t weer te bloeden.
Het zijn ook echt dunne straaltjes donkerrood bloed en het ziet er heel anders uit dan wanneer ik ongesteld ben, dan is het lichter van kleur
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2015 om 23:54Dan is er wellicht toch een bloedvaatje stuk gegaan.
Reageren
Dat is wel zorgelijk omdat je zo nogal wat bloed verliest. Neem contact op met de huisartsenpost….