- Anoniem30 april 2015 om 22:18
Man, 48 geen gekende hartproblemen, plots hevige pijn in onderkaak, halsslagaders L+R en hals zelf tijdens vrijen. 1mg Dafalgan en Spidifen genomen, deze avond vriendin opnieuw… en weer hetzelfde probleem.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2015 om 22:47Hartklachten Zijn eigenlijk niet zo voor de hand liggend. Hyperventileren zou wel kunnen. Dat komt wel vaker voor. Desalniettemin denk ik dat het goed is om toch even naar de huisarts te gaan voor een controle
ReagerenAnoniem1 mei 2015 om 08:37Klopt helemaal niet, dat is géén hyperventilatie.
Reageren
http://www.dokterdokter.nl/aandoening/hoofdpijn-tijdens-seks/John (moderator)
1 mei 2015 om 10:55Hyperventileren zou wel kunnen, schreef ik. Ik heb niet gezegd dat dat in jouw geval ook zo is. Daarom ook mijn advies om in ieder geval naar je huisarts te gaan
ReagerenAnoniem1 mei 2015 om 11:30Ik heb dat ook en heb dat nau al 5 jaar.
Reageren
Het komt zo volgens de specielist: te moe, te veel stress.
Maar dacht ik sex doen is toch lekker ontspannen, blijkbaar dus niet.
Ik heb ondertussen wel een en ander verandert, beter matras, en ook speciale tonen ( binaural ) en ik maak van sex doen iets leuk, romantiek, voorspel en niet hup hup. Ik heb nau ook een nieuwe kerel en nau het gaat veul beter. Ik heb er nog wels last van en nau blijk ik ook snel spierpijn en geknelde zenuwen in rug en hals, als ik gekonstipeert ben heb ik ook dezelfde pijn en bijvoorbeeld hard moet hoesten. Nau, de eerste keer dat het gebeurde dacht ik wat is me dat ik krijg de makrelentering maar nau dat is niet zo, als man is dat wel erger denk ik want jullie moeten meer doen he, hahaha, maar ach met zo’n jonge pop, die is veul te wild, een rijpere ervaren dame kijkt verder dan de sex schattieJohn (moderator)
1 mei 2015 om 13:02Je bent dus BI seksueel blijkbaar.
In je eerste bericht was je een man van 48 met een vriendin en nu heb je een nieuwe vent. Je taalgebruik is er ook niet op vooruit gegaan.Ik zit hier een beetje mijn tijd met jou te verdoen.
ReagerenAnoniem2 mei 2015 om 21:28Wie het goed leest, ziet dat beide schrijvers totaal andere personen zijn, en niet iedereen schrijft netjes, iedereen ongeacht afkomst en geslacht of seksuele voorkeur heeft recht op advies.
Bovendien vind ik uw reactie bijzonder denigrerend.
Ik vind het eens goed dat mensen zoals U zeer ongepast reageren.
Weten we direct hoe sommigen denken over de minder opgeleide klasse.
Gewone werkmensen hebben ook rechten. Zij maakten ons lans groot.
ReagerenJohn (moderator)
2 mei 2015 om 23:27De persoon in kwestie heeft meerdere vreemde berichtjes geplaatst.
Reageren
Daarom ook mijn opmerking. Het gaat hierbij zeker niet over andere personen. Voor de moderator zijn de IP adressen namelijk zichtbaar. Het is ook niet de enige discussie waarin dergelijke berichtjes zijn geplaatst