- Anoniem19 maart 2015 om 09:58
Ongeveer 1,5 week geleden ben ik bij mijn vriend geweest. Ik heb hem afgetrokken en hij is klaar gekomen op mijn buik. Hiervoor heeft hij me gevingerd. Voor zover ik weet is er geen sperma in de buurt van mijn vagina gekomen, daar heb ik goed op gelet. Wellicht dat er een hele kleine hoeveelheid aan zijn vinger zat. Afgelopen zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar inmiddels ben ik 5 dagen over tijd, terwijl ik normaal een regelmatige cyclus heb. Ik ben niet aan de pil (wel van plan). Ik maak me nu toch een beetje zorgen. Nu heb ik ongeveer 2/3 weken geleden een behoorlijke verkoudheid gehad. Kan deze verkoudheid ervoor zorgen dat ik nu over tijd ben? De stress die ik nu heb zal de menstruatie ook wel niet bevorderen :p
Wel heb ik al meerdere dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden en borrelt mijn buik, maar dat is dus tot op heden niet gebeurd. Is er een kans dat ik zwanger ben?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 maart 2015 om 11:36Als er sperma aan zijn vinger zat en hij je daarmee heeft gevingerd, zou je daar zwanger van kunnen raken. maar die kan zal klein zijn.
aangezien je nu wel wat klachten hebt die erop lijken dat je menstruatie er toch aan gaat komen, zou ik nog even een paar dagen wachten. Als je menstruatie dan nog uitblijft doe dan een zwangerschapstest.Ziekte en stress kan inderdaad ook invloed hebben
Reageren