- Anoniem10 maart 2015 om 19:24
Mijn vriendin heeft net voor de 3de keer haar prikpil gekregen en er zijn een aantal dingen wat ik dan toch merk. Ik vraag mij af of ik spoken zie of dat het toch aan de prikpil ligt.
De eerste dagen dat ze de prikpil heeft gekregen wordt ze spontaan heel klef, maar is ze ook snel chagrijnig en klaar met alles. Naast dit ook soort van dominant dat alles zo en zo moet en zo en zo zit. En als iets niet mee zit dan gaat alles de verkeerde kant op.
Na ongeveer een week gaat alles weer wat beter.
Af en toe krijgt ze dan nog haar periode en bloed ze (onregelmatig) en is ze weer snel geïrriteerd en chagrijnig.
Ik denk niet dat ik spoken zie. Eventuele tips zou ik ook waarderen.
Ik ben zelf niet een persoon dat graag aan de lijn wordt gehouden, gecommandeerd wordt of over zich heen laat lopen door haar gedrag. Ik ben heel rustig, ik maak niet veel problemen en zoek graag oplossingen als er een probleem is, alleen kan ik even geen goed oplossing hiervoor vinden..
Misschien verstandig om tijdens deze periodes even in een ander kamer te zitten ofzo? :p
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 maart 2015 om 19:35Hormonen kunnen inderdaad nog wel eens wat problemen geven.
Reageren
Misschien is de prikpil toch niet helemaal het juiste contraceptie middel voor je vriendin.
Je kunt die andere kamer proberen, maar waarschijnlijk zal ze daar dan ook niet blij mee zijn 😉