- Anoniem14 januari 2015 om 20:12
Ik heb sinds kort last van pijnscheuten in mijn anus als ik tijdens mijn menstruatie tampons gebruik. de tampon duwt ergens tegenaan en dan krijg ik deze pijn in mijn anus. Geen normale weerstand lijkt me als je een tampon inbrengt? Erg vervelend, kan er ook niet veel over vinden. Weet iemand hier iets van?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 januari 2015 om 20:31Dat is een vreemde klacht.
Reageren
Misschien goed om naar je huisarts te gaan.Anoniem14 januari 2015 om 20:34Ja, dacht ik ook al. Al moet ik wel zeggen dat ik sowieso vaker, ook toen ik nog geen tampons in deed, last heb van pijn in mijn anus tijdens mijn menstruatie.. Misschien heeft dat er iets mee te maken?
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2015 om 21:21Dat zou kunnen.
Reageren
Hoe oud ben je? Geen andere klachten van je onderbuik?Anoniem14 januari 2015 om 21:29Ik ben 18, vaak wel buikpijn tijdens menstruatie. Ik heb die pijnscheuten nu alleen nog maar tijdens het inbrengen en alleen als ik hem een bepaalde richting induw en zo ver mogelijk. Dan heb ik een pijnscheut alsof die tegen mijn rectum aanduwt, tegen de wand zeg maar. Als die eenmaal in zit voel ik er verder niks meer van…
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2015 om 21:50Waarschijnlijk raak je dan net een zenuw. Lees nog eens goed de beschrijving die bij de tampons zit en kijk dan of je ook goed doet.
ReagerenAnoniem14 januari 2015 om 22:00Ik heb de bijsluiter gelezen en ik weet niet wat ik fout doe. De ene keer voel ik het idd wel en de andere keer niet.. Denk dat het dan is dat ik een zenuw raak en volgens mij heb ik het alleen als ik de tampon zittend inbreng. Ik kijk het nog even aan. In ieder geval heel erg bedankt voor het antwoord!! Groetjes
ReagerenJo21 februari 2019 om 17:44Ik heb juist dezelfde klacht!
De pijn is scherp en het lijkt echt alsof de tampon tegen iets duwt.
Heb jij ondertussen al een dokter gezien?
Ik maakte net een afspraak bij de gyneacoloog.
Met vriendelijke groeten,
jo
ReagerenH.25 juli 2019 om 11:59