- Anoniem6 december 2014 om 11:44
Het is vandaag een week geleden dat ik seks heb gehad. Wel met condoom!! Maar ik ben de laatse dagen nogal winderig en mijn eetlust verdwijnt meer en meer. Heb wel examens nu en ben terug begonnen met lopen. Ik ga dood van de stress, kan het nu al dat ik zwangerschapssymptomen heb??? Ik ben nog veel te jong en heb anticonceptie gebruikt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2014 om 14:15Als je pas een week geleden seks hebt gehad kun je nu onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben. En daarbij heb je ook nog een condoom gebruikt.
Reageren
Je winderigheid en gebrek aan eetlust zijn sowieso geen zwangerschapsverschijnselen. Je zult wel last van stress hebben.Anoniem6 december 2014 om 14:56Dit stelt me zo gerust. Enorm dank!
ReagerenAnoniem10 december 2014 om 23:17Het zou zelfs nog zo kunnen zijn dat als dat je eerste keer was dat je menstruatie bijna zo goed als uit blijft ds eerste maand … dat had ik ook hoor maar niks om zorgen om te maken hoort er allemaal bij die winderigheid kan iedereen wel is overkomen heb ik ook af en toe geen zorgen jw bent zeker niet zwanger
Reageren