- Anoniem20 november 2014 om 14:58
Beste forumlezers,
Het is misschien grote zonde en ik schaam me er ook een beetje voor om de vraag te stellen en afmetingen te genen. Maar ik ben onzeker over mijn penis.
Mijn penis is ongeveer 16 cm lang en 12 cm (op het dikste punt) in de omtrek bij de penis. Ik ben 20 jaar en denk ik ook uit de groei.
Ik ben over de rest van mijn lichaam zeer tevreden en ben ook tevens sportief. Ik heb al wel eerder seks gehad, maar tijdens de sex met mijn vriendin glijdt alles zo makkelijk in en uit. Ik ben heel erg bang dat ik haar tijdens de penetratie niet plezier.
Hartelijke dank voor jullie begrip en hopelijk wijze raad.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 november 2014 om 16:02Maak je vooral geen zorgen om de lengte van je penis. Daar is dus echt niets mis mee. De gemiddelde lengte van penissen van volwassen mannen ligt daar nog onder hoor.
Bovendien is het zo dat de gemiddelde vagina tussen 6 en 8 cm diep is.
Reageren
Je begrijpt al dat 16 cm ruim voldoende zijn. Het gaat daarbij ook niet om kwantiteit maar om kwaliteit.Anoniem20 november 2014 om 16:18Dank je wel, het ging mij voornamelijk om de dikte. Maar ik ben in ieder geval heel blij met je reactie!
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2014 om 16:24Met een doorsnede van ca 4 cm is zeer zeker helemaal niks mis…..en past heel goed bij de lengte….maak je dus vooral geen zorgen. 😉
ReagerenAnoniem20 november 2014 om 16:26Heel erg bedankt dat u mijn vraag zo behoorlijk heeft beantwoord! Dat is voor mij een geruststelling 🙂
Gefeliciteerd u heeft vandaag iemand vrolijker gemaakt.
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2014 om 16:44Daar ben ik dan blij om. Graag gedaan.
ReagerenAnoniem8 december 2014 om 06:37hoi ben elien een meisje ik ben mezelf niet van bewust maar je kunt het gewoon toch eens om vragen of ze er van geniet
Reageren