- Anoniem25 juli 2014 om 09:51
Vorig jaar heb ik een punt gezet achter mijn relatie die bijna 10 jaar duurde!! Omdat ik eerst door wilde heeft het bijna 1,5 jaar geduurd voor ik er definitief een punt achter heb gezet. Kort voordat ik met mijn relatie stopte ben ik een ander tegengekomen waar ik heel kort daarna een relatie mee ben begonnen. Eerst ging dit super en nog steeds wel maar ik heb nu echt heel veel last van alles wat er in het verleden is gebeurd en vraag me af of ik niet beter single kan zijn en nog een tijdje moet kijken wat ik nu echt wil!! Ik twijfel momenteel over alles en ben helemaal niet mezelf de laatste tijd. Somber en zeer emotioneel. Ik vind het daarbij zo moeilijk om mijn vriendin pijn te doen. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat moet ik nu? Ik ben 33 en heb het idee echt in alles nu achter te gaan lopen!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 juli 2014 om 12:32Dat is moeilijk. Je zult natuurlijk alleen zelf een overweging moeten maken. Daar kan niemand je in adviseren.
Reageren
Wel is het belangrijk dat je je gevoelens bespreekt met je vriendin. Misschien kunnen jullie er zo wel samen uitkomen.
Het op zich natuurlijk niet zo vreemd dat je je niet goed in je vel voelt. Er is een einde gekomen aan een langdurige relatie. Als je daar op terug kijkt zou het kunnen dat je een gevoel van verloren jaren krijgt…maar dat gaat ook wel weer over.