- Anoniem31 maart 2014 om 15:02
beste,
vorige week had ik seks met condoom. het probleem was echter dat het condoom aan de verkeerde kant was omgedaan dus hebben we dat meteen voor de penetratie omgedraaid. ik heb geen voorvocht opgemerkt hierbij, maar helemaal uitsluiten kan ik dit niet. noch ikzelf als de jongen in kwestie denken risico te hebben gelopen op hiv voordien. ikzelf zeker niet want ben nog maar in oktober getest en daarna geen andere partner meer gehad. de voormalige partner van de jongen in kwestie heeft hem wel bedrogen (volgens haar met condoom), daarna hebben ze nog slechts 1 keer seksueel contact gehad. heb ik een kans opgelopen om hiv te hebben?
-niet helemaal zeker of er voorvocht was
-indien er voorvocht was, in heel kleine mate
-voorvocht is blootgesteld aan de lucht
-daarvoor orale seks gehad, dus voorvocht mss opgelikt of door speeksel hiv aangetast1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 maart 2014 om 16:31[quote]dat het condoom aan de verkeerde kant was omgedaan dus hebben we dat meteen voor de penetratie omgedraaid[/quote]Je had dus gewoon een nieuwe condoom moeten gebruiken.
[quote]daarna hebben ze nog slechts 1 keer seksueel contact gehad[/quote]1 x seks is genoeg om een soa op te lopen
Ik denk dat de kans op HIV erg klein is. Tenzij een van de deelnemers tot de risico groep behoorde.
Reageren
Dat geldt niet voor andere soa’s. Voorvocht dat aan lucht is blootgesteld verminderd de kans op soa’s niet.