- Anoniem24 december 2013 om 08:39
Hoi allemaal,
Ik heb een dringende vraag en zit er best een beetje mee, dus graag serieuze antwoorden.
Het voelt een beetje gek om het te typen, maar het is toch anoniem dus ik ga het een beetje gedetailleerd doen.Gisteren waren mijn vriend en ik samen thuis en hebben we samen gedoucht. We hebben nog nooit seks gehad. Tijdens het douchen heb ik hem afgetrokken. Zijn sperma is niet over mijn lichaam heen gekomen maar wel over mijn hand. Daarna hebben we gewoon nog even onder de douche gestaan, niet tegen elkaar aan ofzo en hij heeft ook niet meer aan mij gezeten. Daarna ging hij onder de douche uit want ik wilde nog even mijn vagina een beetje schoon spoelen omdat het douchen ook niet niks met mij had gedaan zegmaar. Ik ben niet met mijn hand in mijn vagina geweest. Dit was al wel even nadat hij was klaargekomen, ik denk zo’n 5 minuten later. Ik had na het aftrekken heel even mijn hand afgespoeld maar niet heel uitgebreid en ook niet met zeep. Daarna is er wellicht ook nog water overheen gegaan aangezien we onder de douche stonden, maar niet bewust dat ik het mij herinner. Mijn vraag: is er enige kans dat ik hier zwanger van kan worden? Misschien zat er dus nog een heel klein beetje sperma aan mijn hand (ik weet niet hoe makkelijk dat wegspoelt) en ik ben niet echt met mijn hand ín mijn vagina geweest maar heb hem wel aan de buitenkant aangeraakt met dat schoonspoelen.
Graag jullie reacties!!!!!!
Groetjes van een bezorgd meisje.
2 reactiesReagerenAnoniem24 december 2013 om 08:40Bezorgd meisje:
over 1 week moet ik ongesteld worden. maar ik heb niet het geduld zo lang te wachten op “een antwoord”.
ReagerenTandor124 december 2013 om 19:57Om zwanger te raken moet er toch echt sperma direct in je vagina terecht zijn gekomen. En dat is niet gebeurd. Het kruipt er echt niet vanzelf in. Bovendien stonden jullie onder de douche. Dus het sperma dat wellicht nog op je hand zat is er vanaf gespoeld.
Reageren
Dus ik zou me vooralsnog maar geen zorgen maken.