- Anoniem20 november 2013 om 10:11
Hallo..ik heb misschien een rare vraag. ik heb een zeer onregelmatige cyclus. nu was het een half jaar geleden dat ik voor het laatst ongesteld was. ik heb laatst geknuffeld met een jongen. hij is 1keer met zijn penis in mijn vagina geweest. was toen nog niet klaar gekomen! Zonder condoom trouwens! Hij is niet in mijn klaar gekomen!! Nu werd ik een dag of 6 daarna ongesteld!!! net als anders,ruim 5 dagen flinke bloedingen.. uhmmm mijn vraag is eigenlijk… kun je menstuatie opwekken door hard vingeren??? Ik vind het allemaal zo erg! schaam me vreselijk!!! alvast bedankt voor het lezen..
15 reactiesReagerenTandor120 november 2013 om 15:39In principe raak je door vingeren of penetratie niet ongesteld. Misschien is het een toeval geweest en is je menstruatie juist nu op gang gekomen. Het is moeilijk te zeggen omdat je dus een onregelmatige menstruatie hebt.
In neem aan dat je voor de rest geen klachten hebt? pijn bijvoorbeeld..Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je voor de onregelmatigheid wel eens bij de huisarts geweest?Anoniem21 november 2013 om 07:23Hoi Tandor! bedankt.. Ik ben 28 en ik ben bij de dokter geweest voor mijn menstruatie problemen. Maar als een man 1x in je gaat is de kans toch super klein dat je zwanger word he? hij was toen nog niet klaargekomen! Ik beeld me vanalles in en voel me er vreselijk door!!! pff
ReagerenTandor121 november 2013 om 17:36Die kans is wel heel erg klein. De eisprong vindt ongeveer 14 dagen voor de menstruatie plaats. Daar zijn dus de vruchtbare dagen. Dat zal dus nog wel meevallen.
ReagerenAnoniem21 november 2013 om 22:24Ok..dank je! Ben ik toch iets gerustgesteld. morgen ga ik toch even naar de dokter. voor de zekerheid.. Ik maak mezelf ook compleet gek! Ik beeld me in dat ik ochtend misselijkheid heb,mn borsten doen pijn,mn buik groeid met de minuut! Zo stom!!! Dit heb ik vaker trouwens… Ook een afwijking geloof ik! pff
ReagerenTandor121 november 2013 om 22:54Dat met die “afwijking” zal nog wel meevallen 🙂
De volgende keer toch maar gewoon een condoom gebruiken!?Laat even iets weten als je bij de huisarts bent geweest.
ReagerenAnoniem22 november 2013 om 22:24Nou… Ik heb bloed moeten laten prikken.. maandag de uitslag! Pfff zo zenuwslopend.. De dokter zei dat ik ongesteld werd waarschijnlijk omdat eens per zoveel tijd uhmm alles ‘eruit’ moet. ze had er een naam voor maar die weet ik niet meer…
ReagerenTandor122 november 2013 om 22:49Zal wel meevallen denk ik. Niet zo druk maken…
ReagerenAnoniem23 november 2013 om 14:26Haha ik denk altijd… Wat als… Of, stel dat!!! Erg he 😉
ReagerenTandor123 november 2013 om 19:56Nog maar 2 x slapen 🙂
ReagerenAnoniem25 november 2013 om 14:12Gelukkig. uit de bloedtest bleek dat ik niet zwanger ben. ik ben zo blij!!!! Bedankt voor de adviezen Tandor!!!!!!
ReagerenTandor126 november 2013 om 19:59Graag gedaan! 🙂
Reageren
Even tegen je partner zeggen dat hij de volgende keer een “regenjasje” mee moet nemen.Anoniem27 november 2013 om 16:41Tantor… Daarom was ik zo vreselijk benauwd.. Het was niet mijn partner :S Maar ik ga zeker veeel beter opletten.. dit wil ik niet nog een keer! Ik moet wel over 2 weken naar de gyneacoloog om een echo. de dokter wil toch weten waarom ik al zo lang geen cyclus heb gehad. maar de spanning is weg gelukkig! 🙂
ReagerenTandor127 november 2013 om 19:45Ohh, dat wist ik natuurlijk niet.
Als je naar de gyn bent geweest, laat dan even wat weten. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de reden is.
ReagerenAnoniem30 november 2013 om 12:33Doe ik!!!
Tja..had het idd niet verteld.. Loop er niet mee te koop dat ik vreemd ben gegaan..maar ja! Het is toch anoniem 😉
Reageren