- Sakramanda23 mei 2013 om 18:00
Goed, het is nogal een lang verhaal.
Ik neem al 7 maanden de pil, elisa 35. Deze maand startte ik zoals gewoonlijk de pil op vrijdag maar kwam op het einde uit op een donderdag, wat denk ik nooit gebeurd was (had er eigenlijk nog nooit op gelet… 21 pillen en de eerste nam ik op een vrijdag). Ik kan mij niet herinneren dat ik iets anders gedaan heb dan anders maar ik maakte mij er niet veel zorgen over (2x pil op dezelfde dag? ). De laatste dag dat ik de pil nam (donderdag), had ik ‘mijn eerste keer’ waarbij mijn vriend zich op tijd terugtrok. Nu had ik zoals altijd na 4 dagen mijn regels op hetzelfde moment als altijd. Maar… nu had ik mijn regels maar voor 2-3 dagen terwijl ik ze normaal altijd, echt altijd 4-5 dagen heb. En mss is dit ook nog belangrijk: ik nam al enkele jaren Roaccutane en ben deze maand gestopt… Ik heb een hele grote familie die nog nooit problemen heeft gehad met kinderen krijgen in de gehele familiegeschiedenis die mij tot nu toe verteld is, hele grote gezinnen en zo. Ik ben nu enorm bang dat ik mss zwanger kan zijn…1 reactieReagerenQuote23 mei 2013 om 18:15Zaadcellen in voorvocht?
Reageren
http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm