- strawberry17 april 2013 om 07:21
Hallo!
Sinds vorige week is het uit met mijn vriendje, ik had er zelf een punt achter gezet. Eigenlijk heb ik er nog niet van afgezien alleen dat ik me soms verveel en alleen voel. Maar het gekke is ik droom elke nacht over hem in verschillende situaties, overdag denk ik niet zoveel aan hem. ik ben wel nog bezig met hem omdat hij mij nog geld moet, daar loop ik zo vervelend van want het gaat om een redelijke som. Alles wat mij aan hem deed denken heb ik weggedaan, onlangs heb ik mijn trui van pull and bear gewoon weggegeven aan iemand die ik mee moeite ken. Maar ik wil niet over hem dromen, ik wil zijn nummer wissen maar dat gaat niet omdat ik nog 330 euro moet ontvangen van hem.
Heb ik nog steeds gevoelens of niet?
Groetjes 😀
3 reactiesReagerenDaantje17 april 2013 om 12:52Kennelijk heb je geen gevoelens meer voor hem, anders zou je overdag nog wel de hele tijd met hem bezig zijn in je hoofd. Dat je over hem droomt, is heel normaal. Het is pas een weekje uit en dat ben je aan het verwerken tijdens je slaap. Bovendien zou ik zo snel mogelijk dat geld terugvragen en ik hoop dat je hier van geleerd hebt: nooit meer geld aan iemand lenen!
Daantje
Reagerenstrawberry17 april 2013 om 12:59Dankuwel Daantje!
Het geld heb ik net ontvangen waardoor ik heeeel gelukkig ben!
Reageren
En idd ik heb mijn lesje geleerdKim17 april 2013 om 15:49Oh, ik ben al 18 jaar samen met mijn man, maar soms droom ik ook nog wel eens over een ex. Ik vind het wel grappig. Het is maar een droom, gelukkig 🙂
Kim
Reageren