Zoeken Vraag het forum

Vragen over eerste keer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tim

hallo, ik ben een 17-jarige jongen en nog geen seks gehad.
    Nu wil ik het graag doen met een meisje, maar ik twijfel over hoe ik het moet aanpakken.

Misschien een rare gedachte, maar ik ben bang dat als ik boven op haar lig, dat ik haar dan plet ofzo met m’n gewicht, en dat het dus niet fijn is, of gebeurt dat niet?
    Heeft iemand tips wat het beste standje is, de eerste keer? zodat het voor beide fijn is. dank je wel.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Beste Tim,

Als het zover is, kun je het beste alles gewoon op je af laten komen en laten gebeuren. Je zult zien het gaat nagenoeg vanzelf. En maak je geen zorgen je zult haar zeker niet pletten.
    Tip:
    Zorg voor condooms
    Zorg voor een rustige en veilige omgeving
    Zorg dat jullie je beiden op je gemak voelt
    Neem er de tijd voor
    Voorspel is ook belangrijk: strelen, kussen, masseren
    Doe niet te ruw maar met liefde en gevoel
    Je kunt haar eventueel vragen wat zou lekker zou vinden
    Het standje waar jij boven op haar ligt is misschien om te beginnen een goede keus. Je kunt haar dan aankijken en kussen terwijl jullie bezig zijn. Al die andere standjes komen daarna wel een keer.
    Aangezien het voor jou de eerste keer is moet je proberen er zoveel mogelijk van te genieten. Het is,naar mijn mening, een bijzonder moment.
    Succes en veel plezier.

Reageren
Reageer op: Vragen over eerste keer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.