- tanja3 december 2012 om 22:54
Ik heb iets waar ik erg mee zit.ik heb al tien jaar een vaste vriend. Seks ging altijd goed. De laatste keren ging er iets mis. De penis ging goed naar binnen maar eenmaal in de vagina voelde ik zijn penis enorm heet aanvoelen wat voor mij erg naar aanvoelde en dus moest hij er meteen uit. Ik begrijp er niks van en vind het vwevelend voor ons beiden. Ik ben op soa getest,negatief.verdwr geen schimmelinfectie ofzo. Graag jullie advies.
7 reactiesReagerentaribi4 december 2012 om 10:51Hoi Tanja,
Reageren
Welk gevoel had je vriend erbij, had hij ook pijn of last ? en is hij getest voor dergelijke zaken ?
Moet zeggen, heb zelf dit probleem nooit gehad ?
Hoop dat eea goed komt voor jullie.
Ik weet dit is geen advies, advies is wel : Kijk uit wat je doet !!!Lana4 december 2012 om 11:09Misschien heb jij wel een (beginnende) blaasontsteking. dat kan ook een branderig/heet gevoel geven tijdens seks.
ReagerenJoleen4 december 2012 om 14:07Ook last als hij een condoom om heeft?
Reagerentanja4 december 2012 om 22:19Nee, hij voelde helemaal niets. Hij heeft geen klachten. Hij heeft geen soa.
Reageren
Verder heb ik ook geen nlaasontsteking. Erg vreemd. Het is echt het moment dat hij binnennis voel ik dat.daarna als hij er uit is voel ik het niet meer.Leonie5 december 2012 om 09:45Slik je misschien medicijnen?
Reagerentanja5 december 2012 om 15:09Nee ook niet. Al heel lang de pil maar opeens voel ik dit.
Zou het aan de zuurtegraad van mijn vagina kunnen liggen?
Reageren
Of toch van zijn kant een soa?Leonie6 december 2012 om 12:56Ja, natuurlijk kan het daar aan liggen. vraag is alleen hoe kom je er van af?
Reageren