Zoeken Vraag het forum

penis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • tanja

Ik heb iets waar ik erg mee zit.ik heb al tien jaar een vaste vriend. Seks ging altijd goed. De laatste keren ging er iets mis. De penis ging goed naar binnen maar eenmaal in de vagina voelde ik zijn penis enorm heet aanvoelen wat voor mij erg naar aanvoelde en dus moest hij er meteen uit. Ik begrijp er niks van en vind het vwevelend voor ons beiden. Ik ben op soa getest,negatief.verdwr geen schimmelinfectie ofzo. Graag jullie advies.

7 reacties
    Reageren
    taribi

Hoi Tanja,
    Welk gevoel had je vriend erbij, had hij ook pijn of last ? en is hij getest voor dergelijke zaken ?
    Moet zeggen, heb zelf dit probleem nooit gehad ?
    Hoop dat eea goed komt voor jullie.
    Ik weet dit is geen advies, advies is wel : Kijk uit wat je doet !!!

Reageren
    Lana

Misschien heb jij wel een (beginnende) blaasontsteking. dat kan ook een branderig/heet gevoel geven tijdens seks.

Reageren
    Joleen

Ook last als hij een condoom om heeft?

Reageren
    tanja

Nee, hij voelde helemaal niets. Hij heeft geen klachten. Hij heeft geen soa.
    Verder heb ik ook geen nlaasontsteking. Erg vreemd. Het is echt het moment dat hij binnennis voel ik dat.daarna als hij er uit is voel ik het niet meer.

Reageren
    Leonie

Slik je misschien medicijnen?

Reageren
    tanja

Nee ook niet. Al heel lang de pil maar opeens voel ik dit.

Zou het aan de zuurtegraad van mijn vagina kunnen liggen?
    Of toch van zijn kant een soa?

Reageren
    Leonie

Ja, natuurlijk kan het daar aan liggen. vraag is alleen hoe kom je er van af?

Reageren
Reageer op: penis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.