- Suus8 november 2012 om 10:28
Hallo allemaal,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
mijn vriend en ik zijn al ruim 9 jaar bijelkaar.
en hebben al de enige up en downs gehad.
ik wil graag een stap verder, je weet wel een ring enzo…
nu is het zo dat al een paar jaar geleden het voorgevallen is dat hij graag naar parenclubs enzo wil nou heb ik daar op zich niks tegen we zijn al een paar keer geweest, en vond het best wel een leuke ervaring
maar ik wil zekerheid
nu gaan we daar al een hele lange tijd niet heen
de sex is nihil tussen ons.
nu wil hij dat toch graag weer want sex en liefde zijn voor hem 2 aparte dingen.
alles draait er nu door mijn kop heen, ik wil het wel ik wil het niet ik wil niet dat hij met een ander daar ligt.maar toch is het ook wel weer spannend.hij heeft geprobeerd om dit niet te willen doen en ons te richten op ons leven en de toekomst. Maar toch blijft het in zijn bovenkamer hangen, wij zijn er toen mee gestopt omdat ik me er niet helemaal happy bij voelde.
nu wil hij pas een stap verder in onze relatie als ik dit toch weer samen met hem wil delen(vreemdgaan zou hij echt niet doen) opzich absurtwij houden heel veel van elkaar zijn al een keer uit elkaar geweest maar toch weer bij elkaar terug gekomen omdat het houden van erg sterkt is bij beide..
wat moet ik ????
ik wil hem niet kwijt en hij mij ook niet
maar weet ook niet of ik het aan kan om hem te kunnen delen met andere…en anders ben ik bang dat de relatie zo niet verder kan gaan en wij toch echt uit elkaar zullen moeten……. Ondanks alles.
Begrijp me wel goed ik wil het best wel weer een keer proberen, maar ben bang dat het niet gaat werken…..en onze relatie hierop gaat stuklopen….wat we allebei diep in ons hart niet willen.
Groetjes Suus