Zoeken Vraag het forum

Seksuele voorlichting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lily

wat vraag je dan?

bart

kijk maar eens 3 berichten terug lily

Reageren
    lily

ik heb je tog al antwoord gegeven doe niet zo moeilijk als je nog iets wil weten vraag t dan gewoon ik ga niet zitten raden wat jij wilt

Reageren
    bart

Lily Dat ik mijn vriendin klaar heb laten komen met mijn tong,langs en over haar clit.Ze zei dat ze erg g..l werd,haar vagina en mijn gezicht werden heel nat,en het SAP smaakte wat ziltig.En ik had/kreeg een harde penis Lily

Reageren
    lily

dat zei ja al eerder jah maar ik snap niet wat je nou wil weten

Reageren
    Bob

@Bart, dat is dus ontdekken, waar we het al de hele tijd over hebben tegen jou. Dus wat mij betreft is dit topic gesloten.

Bob.

Reageren
    Alek vidakovic

Ik haut van Lekkere dikke borsten met kut naakt gag me wens villen me helpen antarken mijn drom uit komen GA liken doen

Reageren
Reageer op: Seksuele voorlichting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.