Zoeken Vraag het forum

blaasje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem G

Jeuk en kleine, witte blaasjes binnenkant kleine schaamlippen:

Ik ben 19 jaar en had drie weken terug erg veel last van jeuk aan de ingang van mijn vagina. Ik dacht dat dit was omdat mijn regels net gedaan waren en ik wat irritatie van de tampons had (een nieuw merk geprobeerd zonder inbrenghuls) maar nu heb ik terug last van die jeuk. Het is ook meer aan mijn binnenste schaamlippen.

Nu zag ik daar aan de binnenkant precies twee heel kleine witte blaasjes zitten. Ze doen geen pijn maar vond dit wel raar.

Ik denk niet dat het een SOA is omdat het net gedaan is met mijn vaste vriend (we gebruikten dus wel geen condoom want we waren al 2 jaar samen en ik neem de pil) maar misschien is hij vreemd gegaan (al betwijfel ik dat) en ik heb na hem niemand meer gehad en voor hem alleen 1 vast vriendje en dat was altijd met condoom.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Reageer op: blaasje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.