Zoeken Vraag het forum

slecht gevoel na de seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • stephanie B21

hallo,

ik vroeg me af of het normaal is dat ik mij heel slecht voel na de seks ? misselijk (maar juist niet genoeg om over te geven) , duizelig (maar juist niet genoeg om flauw te vallen) en enorm trillen dat ik echt moet gaan zitten en iets moet drinken. ik zeg dan wel altijd “wel het moet zijn dat het goed geweest is” maar het is natuurlijk niet plezant mij zo slecht voelen na de seks, zelfs een beetje angstaanjagend ook al omdat ik niet moet klaar komen om mij zo ziek te voelen na de seks. en dat gevoel duurt toch ook wel een minuutje of tien, maar dat trillen en beven niet, dat duurt ongeveer een minuutje.
    is dat normaal dat mijn lichaam daar zo fel op reageert of toch best ff laten onderzoeken door een dokter of gynaecologe ?

groetjes

2 reacties
    Reageren
    Maaike

‘Slecht voelen’ wijst m.i. eerder op een psychische oorzaak, en daarvoor zou een psycholoog of seksuoloog meer in aanmerking komen. Een verwijzing kunt u vragen aan de huisarts. Kunt u zelf mogelijk verklaren waar dit slechte gevoel na de seks vandaan komt? Heeft u dit al lang, of misschien altijd al gehad? Zijn er seksuele handelingen die u geen naar gevoel geven? Heeft u mogelijk nare associaties bij de seks? Heeft u een voorgeschiedenis met gynaecologische aandoeningen? Doet de coïtus pijn? Is er een verandering in de vaginale afscheiding of is er sprake van vaginaal bloedverlies? Heeft u last van contactbloedingen of zogenaamde doorstootpijn?

Reageren
    stephanie B21

dank u

groetjes

Reageren
Reageer op: slecht gevoel na de seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.