- Schurftman7 mei 2025 om 16:26
Kan het zijn dat mij n schurft ettert en dat hij op mijn eikel groeit???
John (moderator)
7 mei 2025 om 16:48Ik zou het niet kunnen zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenSchurftman12 mei 2025 om 13:32John zou je eens naar een foto ervan willen kijken
Reageren
, stuur anders eens je socials doors.
Alvast bedankt.Dokter Nils12 mei 2025 om 15:06Je mag ook doorsturen naar mij.
ReagerenDokter Nils12 mei 2025 om 15:07Je mag ook doorsturen naar mij.
ReagerenSchurftman12 mei 2025 om 15:08Wow, zo enthousiast, wat zijn je socials??
ReagerenDokter Nils2 december 2025 om 11:58Beste, ik heb uw foto ontvangen en dat ziet er niet zo goed uit.
Reageren
Ik raad u aan om eens langs te kijken zodat ik mijn speciale techniek kan toepassen. Deze bestaat eruit om jou af te zuigen zodat ik de schurft ervan kan zuigen (niet met een stofzuigen😉🫣)
Ik kijk er al naar uit.Schurftman3 december 2025 om 16:18Hey Dokter Nils, ik snap niet zo goed wat je bedoeld met je speciale techniek, maar zou toch eens even willen langskomen. Naast de schurft op mijn eikel zitter er momenteel ook brokken in mijn sperma. Hierdoor voelt het niet aangenaam om te ejaculeren. Het duurt ook bijzonder lang totdat ik klaar kom, hoe zou dit komen? Ook goed om te weten ik heb Chlamydia, Aids, Herpes en Genitale wratten. Zorgen deze voor het ongemak?
ReagerenDokter Nils12 december 2025 om 00:32Beste Schurftman, mijn special techniek kan ik hier helaas niet prijs geven, wegens al de chinezen die alles kopiëren. Maar ik kan je verzekeren dat je het het leukste moment van je leven zal vinden. Ik heb deze techniek reeds uitgetest op een aantal dames en deze waren er heel positief over, maar helaas heb ik er niet zo hard van genoten. Het probleem met het te laat klaarkomen zie ik wel eerder als een pluspunt, want JIJ moet namelijk de vrouw plezieren.
ReagerenAnoniempje24 april 2026 om 08:50Ik, vrouw heb ook sinds maanden een pijnscheut tijdens een orgasme. Ik ben al bij de gynaecoloog geweest (inwendige echo) en ze kon (buiten een kleine cyste) niets vinden.
Reageren
Ik heb een Mirena spiraal (nu zo’n 4 jaar) en ik lees soms dat dit ook een boosdoener kan zijn.
Ik ben 50 jaar trouwens dus misschien dat de overgang ook meespeelt.