Na lang getrek van mijn kant en stiekem gedoe van zijn kant heeft mijn vriend eindelijk toegegeven biseksueel te zijn. Ik wil dat hij kan zijn wie/hoe hij is, maar ik strugle hiermee. Hij mist sexueel contact met een man. Dat heeft hij voor onze relatie wel gehad. Binnen onze relatie absoluut niet. Hij houdt van mij en wil met mij oud worden. Maar hij mist het dus wel en is hierdoor sexueel wat geremd momenteel. Ik weet niet goed hoe hiermee om te gaan
Hij wil samen met mij een modus vinden wat voor ons beiden goed voelt. Maar ik weet niet of ik het kan handelen dat hij met een ander vrijt. Iemand zo'n gelijke situatie meegemaakt?
Hoi
Ik ben ook Bi. Ben ik jaren geleden achter gekomen tijdens een trio mvm met mijn eigen vrouw. Ik vond het mannelijke geslacht ook zeer interessant. En heb dat later ook ontdekt en ondervonden. Wij hadden toen een vaste persoon (man) waar we de trio mee deden en ook Bi tijdens de trio. Later heb ik ook alleen afgesproken met hem met medeweten van mijn vrouw. Het is voor mij puur de sex en meer niet. We zijn nog steeds gelukkig bij elkaar.
Hoi
Vind t lastig. Ben zelf ook Bi maar wel monogaam. Ik heb al 15 jaar een vriend voorheen ook relaties of sex met vrouwen gehad. Heb heeft allebei mijn voorkeur. Maar als ik met iemand ben hoef ik zeg maar niet het andere geslacht. Ik val op allebei en voel me tot allebei sexueel aangetrokken. Maar ik ben nu met mijn vriend en hoef dan niet sex met een vrouw. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Sorry als het wat verwarrend klinkt. Ik heb het gevoel dat hij dan meer naar de homoseksuele kant neigt en niet genoeg alleen aan jou heeft. Kan zijn dat hij heel veel van je houd maar meer op een broer zus niveau? Ik weet het niet he? Mag ik vragen hoe oud je bent? Misschien heb je nog een heel leven voor je…..ik merk aan je dat je het moeilijk vind om hem te delen, zou ik ook lastig vinden. Hoeveel je ook van iemand houd is dit dan waarschijnlijk niet de partner voor jou. Houden van is ook loslaten.
Hey ik ben een gehuwde man en gelukkig in de relatie , we hebben 3 toffe kinderen die nu het huis uit zijn.
Ik heb altijd al gefantaseerd over shemales en ladyboys en hou ook ervan om naar te kijken .
Sexy lingerie word ik geil van en ik trek het ook aan .
Graag zou ik ook eens het bed delen met 2 vrouwen
Mijn vrouw weet wel dat ik graag sexy lingerie draag maar verder niks.
Is er een praatgroep of club waar ik kan aansluiten om met gelijkgestemden onze fantasieën te delen
Groetjes
Die zullen er ongetwijfeld te vinden zijn op internet. Maar niet hier