John (moderator)
15 januari 2024 om 16:49100 % lanette zalf is er niet.
Er zijn meer mannen die dat probleem hebben hoor. Je kunt op internet oefeningen vinden om orgasmen uit te stellen en te vertragen. En een goed glijmiddel gebruiken kan ook helpenPieter17 januari 2024 om 12:50Oefeningen om een orgasme te vertragen? Hmm ik denk dat ik mijn vraag niet duidelijk genoeg gesteld heb. Ik weet echter niet hoe ik het eenvoudiger of duidelijker kan doen?
Reageren
Nu dag 3 met lanette zalf.. Ik smeer het dik in paar na een paar uur is het spul weer droog? Ik smeer nu 2 maal per dag, doch snap nog niet hoe anderen er baat bij kunnen hebben?John (moderator)
17 januari 2024 om 15:32Dat met die oefeningen was een vergissing mijnerzijds. Excuus daarvoor
Reageren
Extra dik insmeren heeft dus geen zin. En het is de bedoeling dat de creme intrekt.
Je kunt naar een dermatoloog gaan. Die kan wellicht iets voorschrijven om je huid iets dunner/gevoeliger te makenPieter18 januari 2024 om 14:19Ik zal daarvoor een verwijzing moeten hebben van een huisarts, hmm Ik vermoed misschien een tijdelijke behandeling met corticosteroïdenzalf, en dan ‘onderhouden’met Lanette?
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2024 om 14:26Je hebt inderdaad een verwijzing nodig. En ja het kan een hormoonzalf zijn maar niet perse coticosteroiden
Reageren