Mijn vriend heeft mij gevingerd ik had een panty en een onderbroek aan, nu ben ik 4 dagen te lang met mijn menstruatie ik heb normaal een cyclus tussen de 28 - 33 dagen ik zit nu op dag 35 moet ik mij zorgen maken? Kan het zo zijn dat hij bijv voorvocht of sperma op zijn hand had en dat het daardoor door mijn panty en ondergoed is gegaan? Ik maak me enorm zorgen
Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.
Nee dat kan niet
Maar het is toch mogelijk dat het door kleding heen gaat?
Nee, het gaat niet door kleding. alleen vocht zou dat kunnen maar geen spermacellen
Weet u dat zeker? Want ik zie op andere sites dat het wel zou kunnen
ja ik weet het zeker anders zou ik het niet zeggen
Maar een panty is best dun en me menstruatie is ye laat
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
In voorvocht zitten in principe ook al geen levende spermacellen. Wanneer heeft dat vingeren plaats gevonden?
En ja had ook niet alleen maar een panty aan maar ook een onderbroek schreef je zelf.
Volgens de gezondheidsapp en flo app tussen mijn vruchtbare periode
Ik had ook een hempje aan wat je van onder net als een onderbroek moet knopen
Maar hoe kan het dat mijn menstruatie uitblijft ik heb dit nog nooit gehad