rozige afscheiding na chlamydia behandeling

  • #1

    Hallo,

    Ik heb een vraagje, ik ben vorige week donderdag behandeld tegen een chlamydia infectie met Azitromycine.
    Maar sinds dien heb ik een beetje rozige afscheiding, niet echt bloed ofzo, en maak me toch best zorgen...
    Weet iemand misschien wat dit kan zijn???

    Alvast bedankt.

    Groetjes, Kim

    Reactie
    #2

    Het zou kunnen wijzen op een bacteriele vaginose.

    Bacteriële Vaginose:
    Patientenbrief:
    http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU2c.htm

    Ziektebeschrijving:
    http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGZiektebeschrijvingen/NHGZiektebeschrijving/Bacteriele-vaginose-2.htm

    Door de verstoring van het interne milieu van de vagina door het antinioticum kan de normale bacteriële verhouding in de vagina veranderd zijn.

    Misschien is de medicatie onvoldoende en ontwikkel zich een vaginitis.

    Voor zekerheid bel je even met de huisarts. Het zou toch vervelend zijn als je van het ene probleem weer in het andere rolt.

    Reactie

    Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

    Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

    Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

    Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content
    #3

    Misschien moet je even een weekje geduld hebben zodat alles weer een beetje 'op z`n plek kan vallen'. Een antiobioticum behandeling is best hevig voor het lichaam. En als je klachten blijft houden, vraag je gewoon even de huisarts om raad, toch?!

    Reactie
    #4

    Heel erg bedankt voor jullie reacties. Hoop dat het niets ernstigs is...

    Groetjes

    Reactie
    #5

    Het zal wel meevallen denk ik. je bent blijkbaar onderzocht op SOA en behandeld voor Chlamydia. Hier kun je onbehandeld onvruchtbaar van worden, wist je dat?

    Reactie
    #6

    ja dat weet ik, daar ben ik ook best bang voor want ik weet niet hoelang ik het al had...
    De afscheiding is nog steeds dus ik wacht het nog een tijdje af en anders bel ik de dokter.

    Groeten Kim

    Reactie
    #7

    hoi mijn naam is Liz ik ben verleden week ook behandeld voor een chlamidia een kuur van een week met doxycycline maar bleef afscheiding houden uit mijn plasbuis, heb nog een paar tabletten doxycycline mee gekregen maar het gaat maar niet weg, moet ik nu gewoon even alles laten rusten na al die anti-biotica en mischien dat het nog wegtrekt? ik begrijjp er niets van maar ik hoor wel vaker dat de klachten nog blijven nawerken á 2 weken?

    Reactie
    #8

    Ja, je kunt niet verwachten dat het met een pilletje direct is opgelost. je lichaam heeft de tijd nodig om te herstellen naar een volledig normale situatie.
    Fijn dat je geholpen bent aan je Chlamydia, verstandig, en nu dus nog even geduld tot je weer helemaal beter bent.
    En vrij veilig in het vervolg, want je vruchtbaarheid is in het geding, pas op!

    Reactie
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
Reageer op: rozige afscheiding na chlamydia behandeling
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief