- Ano17 augustus 2021 om 17:12
Beste,
Vandaag hebben we met mijn mijn aan elkaar gezeten hij is 2 keer in mijn vagina gegaan 2 keer klaargekomen maar niet in mijn vagina erbuiten op mijn buik en voor dat hij er in ging heeft hij zn penis geveegt de voorvocht, is erdan risico op zwangerschap ik hoop van niet hij is
Niet in mijn vagina klaargekomen12 reactiesReagerenAno17 augustus 2021 om 17:47En we hebben het nog is gedaan elke keer dat we hebben gedaan is hij niet klaargekomen in mij en voor dat het in mij kom veegt of was hij zn penis er is tog dan geen risico he dokter..?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 18:20Dan is er een klein risico. Er kan nog sperma in de urinebuis aanwezig zijn geweest.
ReagerenAno17 augustus 2021 om 18:26Hoe kan dat hij heeft niet geplast en ook. Iet klaargekomen in lij vagina
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 18:38Omdat er door het klaarkomen nog sperma in de urinebuis achter kan blijven en dat kan er dan dus uit komen. En dat komt dan vooral omdat hij dus niet geplast heeft
ReagerenAno17 augustus 2021 om 18:44We hebben het 3 keer gedaan maar niet zo achter elkaar we hebben nog is zo paar keer gedaan dan had ik elke keer mijn menstruatie gekregen en toen was ik ook aan de pil maar nu ben ik gestopt en we hebben het zonder pil of condoom gedaan zo een grote risico is het tog niet he? En plus als ik nu vanavond terug aan de pil begin ben ik dan van vandaag beschermd dus zal er tog dan risico zijn voor mijn volgende mestruatie of ben ik te laat met de pil beginnen?
ReagerenAno17 augustus 2021 om 18:46Ik moest tog de pil 7dagen voorand nemen dan was ik nog beschrmd maar nu dat we seks hebben gehad en als ik vanavond terug aan de pil begin zal dat helpen?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 18:56Er is een risico op zwangerschap. En met vandaag aan de pil beginnen los je dit niet op.
ReagerenAno17 augustus 2021 om 19:04En als ik nu morningafterpil neem binnen de 12uur inslik zal dit dan oplossen? En morgen of binnen paar dagen terug aan de pil begin?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 19:11Ik wel de de MAP gebruiken. Maar dan nog niet met de pil starten Dat kun je beter doen op de eerste dag van de volgende menstruatie
ReagerenAno17 augustus 2021 om 19:14Dus ik ga nu om de morningafterpil en ik zal het vanavond innemen binnen 12uur, en ik heb het niet zoveel keer gebruikt dan is tog niet erg van 1 of 2 keer?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 19:29Nee, dat is niet zo erg
ReagerenAno17 augustus 2021 om 19:40Oke dokter heel erg bedankt al geluk dat ik het gevraagt heb ik heb nu de map ik ga ze pas innemen voor slapen gaan voor de bijwerkingen niet te krijgen
Reageren