Rode voorhuid en schrale penis

Ik heb nu al ongeveer een jaar last van een droge eikel en rode voorhuid als ik het naar achteren trek, als mij penis stijv word het nog roder, ik heb vorig jaar onbeschermd orale seks gehad, en meteen de dag daarna had ik een rode vlek op mij eikel die later weg is gegaan, maar als ik nu seks heb of mastrubeer dan verkleurd mij eikel weer, wat kan dit zijn kan dit een soa zijn of irritatie ....?

Reactie

Een irritatie kan maar een infectie is ook mogelijk. Ga met de klachten naar de huisarts

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

En ik heb ook op de rand van mijn eikel kleine witte bulltjes ik denk dat dit ppp is, maar ik heb het ook naast mij toompje en daar zitten een stuk of zes onder de rand van de eikel kunnen dit genitale wratten zijn, of is dit waarschijnlijk ook gewoon ppp?

Reactie

Ppp zou heel goed kunnen

Reactie

Maar de rode voorhuid en rode eikel zijn waarschijnlijk geen soa ? En ik weet niet zo geod of ik nou een branderig gevoel heb bij het plassen, als dit zo is moet de pijn dan heel branderig zijn of maar en beetje, want ik voel het een heel klein beetje denk ik

Reactie

Het doet mij niet aan een soa denken.
    Als je denkt een soa te kunnen hebben opgelopen, moet je een test laten doen

Reactie
Reageer op: Rode voorhuid en schrale penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief