pijnlijke irritatie na seksuele handelingen

Online ZorgZus

Hallo,

Ik heb een vriend, zie hem graag en ik vrij graag met hem.... geen problemen daar. Maar elke keer erna heb ik pijn, branderige pijn bij vooral mijn blaasbuis lijkt het, maar ook aan de vaginale ingang.

Wij dachten beiden dat het misschien door de penetratie komt, maar ik heb het even goed zonder penetratie en met enkel stimulatie bij de clitoris en hierbij maakt het dan ook niet uit of hij het doe of ik op andere momenten wat met mezelf doe... Het lijkt iets te maken hebben met het gestimuleerd raken en dus ook vochtig worden?? Zou dat kunnen? Vroeger had ik dit dus niet... Kent iemand dit? Ik vind er online zelf niets over terug wanneer het ook zonder penetratie is...

Reageer

Gebruik je de pil?

Reageer

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Partner content

Nee, ik neem geen anticonceptie aangezien we al een jaar proberen zwanger te raken.

Reageer

zo een probleem heb ik ook ik vrij ook met mijn vriend en ik ben aan de pil maar na de seks heb ik brandend gevoel aan mijn vagina en ook als ik moet plassen dat duurt maar 1 of 2dagen darna heb ik die pijn niet meer maar elke keer dat we vrijen heb ik dat. Waarrom is dat zo..?

Reageer

Ga dan toch maar eens met de klachten naar de huisarts

Reageer

Als je al 1 jaar bezig bent om zwanger en lukt niet, vraag dan maar meteen een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageer
Reageer op: pijnlijke irritatie na seksuele handelingen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief