Impotentie probleem?

Hey hallo,

Ik ben een 20 jarige jongen. Mijn vriendin en ik zijn erg gelukkig samen. Sinds een week of 3 is ons seksleven ernstig achteruit gegaan. Van uren van elkaar genieten is dit naar minuten gegaan.

Ik was altijd al wel een 'vlotte' schieter maar maakte dat de volgende ronde wel goed. Sinds afgelopen weken houd ik dit dusdanig kort vol dat ik binnen 30 seconde ben klaar gekomen. Mijn penis wordt vrij snel weer slap en is eigenlijk niet meer overeind te krijgen. Als deze na enige tijd weer stijf wordt is die niet volledig stijf (80%). Voor zowel mijn vriendin als mij geeft dit niet bepaald een bevredigend gevoel. Naast dat dit niet ideaal is lukt het niet om nogmaals klaar te komen, wat hiervoor nooit een probleem was.

Voor mij is dit erg frustrerend en het maakt mij erg onzeker over mezelf. Mijn vriendin probeert mij gerust te stellen en te helpen.

Afgelopen maand is voor mij erg stressvol geweest, tot mijn weten is dit nu opgelost maar het probleem blijft zich voordoen. Verder weet ik niet wat de oorzaak kan zijn (wat het probleem voor mij nog erger maakt). Ik ben een aantal maanden gestopt met roken en aan mijn drank- en drugsgebruik kan het niet liggen.

Heeft iemand hiervoor een mogelijke oorzaak of misschien zelfs wel een oplossing?

Groetjes.

Reageren

Ik denk dat het goed is om dan toch met de klachten naar de huisarts te gaan.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Impotentie probleem?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe