- jaja19 augustus 2018 om 12:42
Dus normaal gezien moest ik zondag ongesteld worden maar dat gebeurde niet en dinsdag ben ik naar mijn vriendje gegaan, hij heeft mij gevingert maar ik heb hem niet afgetrokken alleen zijn penis vastgehad maar hij is dus niet klaargekomen en er is ook niet echt voorvocht uitgekomen zegt hij maar ik ben dus nogsteeds niet ongesteld en ik maak me wel wat zorgen of er nu wel voorvocht misschien aan mijn vagina is gekomen. Hij zegt ook dat hij niet in zijn broek is geweest voor hij me heeft gevingert
4 reactiesReagerenHulp19 augustus 2018 om 13:19ik denk niet dat je je hier zorgen over hoeft te maken! Door 2 redenen.
1. In voorvocht zitten in pricipe geen levende zaadcellen
2. Zaadcellen buiten de vagina overlijden al naar 5 minuten!
In pricipe kan je dus niet zwanger zijn!
Reagerenjaja19 augustus 2018 om 13:43Oke heel erg bedankt! Maar ik maak me nogsteeds wel zorgen omdat ik normaal gezien regelmatig ongesteld word. Soms 1-2 dagen te vroeg of te laat maar dat is zelden en nu opeens een week te laat net als ik zoiets doe…
ReagerenHulp21 augustus 2018 om 13:31Als je 2 weken na dat je dit met je vriend hebt gedaan nog steeds niet ongesteld bent kan je altijd even een zwangerschapstest doen! Dan weet je het ‘zeker’!
ReagerenMeisje1326 augustus 2018 om 15:55Hallo… 2weken geleden ben ik begonnen met mij te vingeren. Maar het voelt niet goed aan maar het doet ook geen zeer… Ja het klinkt misschien raar maar kan je een tip geven hoe ik me goed voel als ik me vinger.
Danku!
Grtjs meisje13 xx
Reageren