Zoeken Vraag het forum

Vingeren & aftrekken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jaja

Dus normaal gezien moest ik zondag ongesteld worden maar dat gebeurde niet en dinsdag ben ik naar mijn vriendje gegaan, hij heeft mij gevingert maar ik heb hem niet afgetrokken alleen zijn penis vastgehad maar hij is dus niet klaargekomen en er is ook niet echt voorvocht uitgekomen zegt hij maar ik ben dus nogsteeds niet ongesteld en ik maak me wel wat zorgen of er nu wel voorvocht misschien aan mijn vagina is gekomen. Hij zegt ook dat hij niet in zijn broek is geweest voor hij me heeft gevingert

4 reacties
    Reageren
    Hulp

ik denk niet dat je je hier zorgen over hoeft te maken! Door 2 redenen.

1. In voorvocht zitten in pricipe geen levende zaadcellen

2. Zaadcellen buiten de vagina overlijden al naar 5 minuten!

In pricipe kan je dus niet zwanger zijn!

Reageren
    jaja

Oke heel erg bedankt! Maar ik maak me nogsteeds wel zorgen omdat ik normaal gezien regelmatig ongesteld word. Soms 1-2 dagen te vroeg of te laat maar dat is zelden en nu opeens een week te laat net als ik zoiets doe…

Reageren
    Hulp

Als je 2 weken na dat je dit met je vriend hebt gedaan nog steeds niet ongesteld bent kan je altijd even een zwangerschapstest doen! Dan weet je het ‘zeker’!

Reageren
    Meisje13

Hallo… 2weken geleden ben ik begonnen met mij te vingeren. Maar het voelt niet goed aan maar het doet ook geen zeer… Ja het klinkt misschien raar maar kan je een tip geven hoe ik me goed voel als ik me vinger.

Danku!

Grtjs meisje13 xx

Reageren
Reageer op: Vingeren & aftrekken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.