- Anoniem4 augustus 2018 om 20:12
Beste,
Ik heb vorige week sex gehad met iemand hij heeft eerst zichzelf afgetrokken en is daarna klaargekomen en hij heeft het afgeveegt met papier 15 min later begon hij met mij maar hij is niet klaargekomen in mij maar met dat hij de sperma enzz van de eerste keer wanneer hij zichzelf heeft afgerukt afgeveegt heeft dacht ik dat ik zou zwanger geraken door het voorvocht ik heb het vorige week gedaan en heb nu steken in mijn onderbuik is dit normaal of is dat omdat hij te diep gezeten heeft of door de sex zelf aub kan iemand mij helpen ik ben super bang (ik ben 15)7 reactiesReagerenAnoniem4 augustus 2018 om 20:36En het was zonder condoom
ReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2018 om 02:30Als hij niet meer heeft geplast nadat hij is klaar gekomen, zou je zo wel eens zwanger kunnen raken. Niet verstandig om dat zo te doen
ReagerenAnoniem7 augustus 2018 om 02:00- Neen hij heeft niet meer geplast ??
John (moderator)
7 augustus 2018 om 10:48Je kunt 2 weken na de seks een test doen
ReagerenAnoniem19 augustus 2018 om 19:23Is het niet 3 weken?
ReagerenAnoniem19 augustus 2018 om 22:35In welke periode van de maand gebeurde dit? Vlak voor je menstruatie of net daarna. Als het vlak voor je menstruatie gebeurde zal er niet zoveel aan de hand zijn gezien er geen echte zaadlozing is geweest. Toch is het verstandig om na te denken over anticonceptie.
ReagerenJohn (moderator)
20 augustus 2018 om 01:192 weken en geen 3 weken
Reageren