- Ano12 april 2018 om 20:57
Beste Tandor,
Ik zit een beetje met een vervelend probleempje niet voor mij maar mijn vriendin. We hebben nu ruim 2 jaar een relatie ik heb deze dame ook ontmaagd toen zij 19 was. Telken als we sex hebben lijkt het ofdat ik haar opnieuw moet ontmaagden. Het duurt telken zeker 2/3 minuten voordat ik hem er helemaal in kan plaatsen omdat ze dan erg veel pijn heeft. Uiteraard doen we eerst aan voorspel gewoon om het spannend te maken en van elkaar genieten, maar zelf als ze helemaal nat is duurt het erg lang voordat ik hem erin kan zetten door de pijn zie ze dan heeft. Maar wat ik raar vind is als hij er eenmaal in zit dan is die pijn helemaal verdwenen en kan ik helemaal los gaan. Echter als we van standje wisselen bijv doggy dan blijft ze die pijn houden en kan ik hem er niet helemaal inzetten gewoon heel de sex niet. Weet u wat dit kan zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 april 2018 om 21:59Het kan een vorm van vaginisme zijn. Het probleem kan veroorzaakt worden door te gespannen bekkenbodemspieren. Ik raad aan dat ze daarmee naar de huisarts gaat.
Reageren