Zoeken Vraag het forum

Sex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hopelesslyinlove2

Hey.

Mijn vriend en ik zijn bijna 3 maanden samen, hij is vroeger erg gekwetst door een meisje die is vreemd gegaan.

Nu de afgelopen 2 keer dat we sex hebben gehad vraagt hij of ik sex heb met iemand anders, want ‘het voelt anders ‘ Blijkbaar voelt mijn vagina van binnen niet meer strak, of is er iets anders aan e hand waardoor hij denkt dat ik vreemdga.

Ik heb hem vertelt dat ik een sexspeeltje heb, en dat heb ik 1 keer gebruikt, dat het misschien door dat ding anders aan voelt. ( Ik weet het ook niet )

1 ding weet ik wel, en dat is dat ik NIET ben vreemdgegaan, maar mijn vriend vertrouwt mij momenteel totaal niet en denkt dus dat ik vreemdga omdat het allemaal anders aanvoelt dan eerst.

De laatste keer dat deze situatie zich voordeed was vandaag, sex gehad, hij wantrouwde het allemaal, en heeft me de hele dag soort van genegeerd, ik heb gehuild en hij zag dat als ‘nep huilen’. maar toen hij me aan het einde van de middag naar de tram bracht, gaf hij me wel kusjes en een stevige knuffel. Maar nu via de app weer laat hij weten dat hij ‘anders denkt nu, en het allemaal maar raar vind’

Ik ben verliefd op deze jongen, hij maakt mij ontzettend blij en het doet mij heel erg veel pijn dat hij mij verdenkt van dingen die ik niet doe. Ik heb hem zelfs mijn wachtwoorden gegeven van social media, maar hij zei dat hij ‘die niet nodig had’, en dat ie niet wilt kijken omdat hij denkt dat ik tegen de andere jongen / jongens zeg: Niet meer met mij praten, mijn vriend heeft mijn wachtwoorden. Ook dat is totaal niet het geval. iedereen die mij kent weet dat ik gelukkig ben in de relatie waarin ik nu zit, en dat niemand daar tussen kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik wil die jongen niet kwijt over een reden dat ik niet heb gedaan.. Heeft iemand advies?

Met vriendelijke groet,

Hopelesslyinlove2

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je vriend heeft toch een psychisch probleempje.. Hij zou hiervoor naar een psycholoog moeten gaan. Als hij er niets aan doet, zal het van kwaad tot erger gaan. Dan moet je goed nadenken of je zo’n relatie wel wilt.

Reageren
    Hopelesslyinlove2

Hey Tandor

Hij zit momenteel al in therapie door zijn verleden wat hij allemaal heeft meegemaakt, maar hij schuift alsnog alles op mij, dat mijn lichaam anders aanvoelt, en dat dat een bewijs is dat ik aan het vreemdgaan ben. Zijn ex is serieus vreemd gegaan, maar ik niet.

Nu ook, heb al mijn wachtwoorden gegeven gezegd je mag alles controleren maar hij negeert me via WhatsApp en doet alsof het allemaal aan mij ligt.. Ik ben echt heel verdrietig en zit er echt doorheen.

Reageren
    John (moderator)

Je wachtwoorden geven is natuurlijk nooit goed! Ik snap de intentie van jou wel, maar dan nog is dat niet goed. Pas je wachtwoorden aan! Deze vorm van controle is heel erg slecht.
    Ik denk dat je er goed aan zou doen, om een stapje terug te nemen totdat hij zijn problemen heeft opgelost. Hij is vreselijk jaloers, achterdochtig, beschuldigd jou van dingen die je niet doet en negeert je…. Dit moet je toch niet willen ….. ik snap dat je verdrietig bent, maar gelukkig ga je zo dus nooit worden. Hij is absoluut niet een een relatie toe. Hij moet eerst maar eens zijn problemen goed aanpakken.

Reageren
    Hopelesslyinlove2

Hey Tendor

Jaa, ik weet dat het misschien niet goed is maar om de een of andere manier wil ik niet dat hij denkt dat ik met andere dingen bezig ben dan met hem, of dat hij een reden moet hebben om jaloers te zijn, hij negeert me nu gewoon volledig, en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. als ik een stap terug neem dan gaat hij misschien wel denken dat het mij niks boeit, of dat ik druk bezig ben met andere of iets, en dat wil ik niet. en het klinkt allemaal zo stom maar ik wil hem gewoon niet kwijt.

Ik vroeg me ook af of het kan wat hij zei, dat mijn lichaam zegmaar, even netjes gezegd, anders aanvoelt de laatste 2 keren tijdens sex. Ik snap gewoon niet waar hij het vandaan haalt.

Reageren
    John (moderator)

dat zit toch vooral tussen zijn oren hoor… onzin dat jou lichaam plotseling raar gaat doen. Op dit moment kun je helemaal niks doen om hem van eist anders te overtuigen. Sterker nog, Hoe meer jij je best gaat doen hoe erger het gaat worden…

Reageren
    Hopelesslyinlove2

Ja, meerdere mensen zeggen dat. maar ja zijn afkomst is anders dan die van mij, ik ben Nederlands en hij is Antilliaans, en zijn vrienden die denken ook anders dan dat ik denk en ik ben bang dat niemand hem gaat zeggen van yo, het kan niet anders voelen of het is normaal dat het zo voelt enzo..

ugh, ik zit er echt heel erg mee, loop al de hele tijd te huilen en ben bang dat t niet meer goed komt ofso

Reageren
    hopelesslyinlove2

Hij zegt zegeaar ( excuses alvast) dat de laatste twee keren sex mijn vagina minder strak aanvoelt en dat dat dus een teken is van vreemdgaan

Reageren
    John (moderator)

Dat is toch gewoon onzin….
    Denk er maar eens goed over na of je zo’n vriend nou echt wil hebben…

Reageren
    Hopelesslyinlove2

Jaa, het is ook onzin en ik weet ook dat dat niet kan, ik heb juist gehoord als een vagina minder strak voelt tijdens de sex dat het betekent dat de vrouw juist meer ontspannen is bij die man en dat het daarom wat wijder is.

Maar goed, ik wil deze vriend wel behouden omdat ik weet dat ondanks zijn problemen hij heel erg leuk is. hij moet alleen even door die problemen werken en mij de schuld er niet van gaan geven want iedereen die ik spreek zegt : hier kan jij niks aan doen dit en dat.

Dus.. Ik hoop gewoon dat hij snel inziet dat ie raar bezig is.. Maarja

Reageren
Reageer op: Sex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.