- Vienna26 februari 2018 om 21:54
Hoi allemaal
Ik zit in mijn puberteit en ben erg vaak opgewonden. Ook als ik niet echt opgewonden ben heb ik zin om mezelf te bevredigen.
Ik doe dit elke dag meerdere malen en kom ook vaak klaar.
Is dit raar? Ik kan het niet weerstaan6 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 februari 2018 om 00:20Het is vooral ongezond om dat meerdere keren per dag te doen. Ik zou daar toch maar mee minderen tot 1 x per dag
ReagerenVienna27 februari 2018 om 09:49Waarom is dat ongezond?
ReagerenJohn (moderator)
27 februari 2018 om 09:57Omdat het niet goed is voor de kwaliteit van je sperma en je zo een verslaving kunt ontwikkelen
ReagerenVienna28 februari 2018 om 11:04IK ben een meisje
ReagerenJohn (moderator)
28 februari 2018 om 11:56Dat heeft de kwaliteit van het sperma er niets mee te maken. Maar een een verslaving kan het wel worden. En dat kan net zo erg zijn als andere verslavingen
ReagerenRosalien3 mei 2018 om 08:35Hoi Vienna,
Ik ben ook een meisje, ben 13 jaar en ik herken het waar je mee zit. Ik vinger mezelf ook best wel vaak, omdat ik het ook heel erg fijn en super leuk vind om te doen. Ik doe het ook elke dag, meestal een paar keer en ik kom dan ook klaar. Ik ben ook vaak opgewonden en dan heb ik zin om dat te gaan doen. Het is echt niet erg of raar dat je dat hebt, en je kunt jezelf gewoon net zovaak vingeren als je wil, alleen moet het geen pijn gaan doen.
XX Rosalien
Reageren