- Lo25 november 2017 om 08:57
hallo ik kom ook altijd Heel snel klaar maar laatst ging ik naar een welnescentrum en nam ik een masage toen voel de ik opeens dat ik ging klaarkomen nu durf ik geen masage meer te nemen wat kan ik hier aan doen of kan ik er met iemand over praten die mij hier vanaf helpt
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 november 2017 om 09:18Hoe oud ben je?
ReagerenLo25 november 2017 om 10:27John (moderator)
25 november 2017 om 10:35Daar kan ik zo geen verklaring voor bedenken. Het was wel een normale massage?
ReagerenLo25 november 2017 om 11:10Een normale masage in een welnescentrum absoluut geen erotice masage
Maar wat moet ik nu doen
Ik wil zo graag een masage
ReagerenJohn (moderator)
25 november 2017 om 12:37Het is nog maar de vraag of het nog een keer gaat voor komen. Ik zou gewoon gaan.
Reageren
Je zult dan alleen moeten proberen je gedachten wat te verzettenCatootje26 november 2017 om 12:01Vroegtijdig klaarkomen, als dat vaker aan de orde is, kan deels te maken hebben met de biochemie van je lichaam, onder andere een tekort aan serotonine. Is bij te sturen met de juiste voeding en allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. In het algemeen is goed doorademen ook belangrijk. Veel mannen houden op bepaalde momenten hun adem in, ook bijv bij het omdraaien in bed. Bij een massage is het ook goed om je aandacht te houden bij de plek die gemasseerd wordt. Verder zijn er wel tantratechnieken. https://www.topseksleven.com/behandelingen-vroegtijdige-ejaculatie/
ReagerenCatootje28 november 2017 om 00:16En je natuurlijk niet te druk maken. Rustig blijven ademen. Volgens mij kan je het gewoon zeggen tegen een masseur. Is op zich een normale reactie van iemand die ontspant. In het naturistische gebeuren waar ik weleens kwam kon het ook gebeuren dat iemand eens een erectie kreeg. Het zou wat ander zijn als je bij een masseur wat probeert bij die diegene.
ReagerenLo30 november 2017 om 00:40Catootje werkt tie ook voor dokter.nl
- Ik moet op eem link klikken dan kom ik op een site die wil eerst mijn email adres anders kan ik de voorlichtings film niet zien klopt dat wel
John (moderator)
30 november 2017 om 09:24Catootje werkt niet voor Dokter.nl.
Commerciële links worden doorgaans door de moderatoren verwijderd. Als er een link in een berichtje wordt geplaatst, en je vertrouwt het niet, geef dan geen persoonlijke info. Ook niet je mailadres.
Reageren