Zoeken Vraag het forum

Pijn tijdens seks en veel bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo tandor,

ik zit met een probleem ik en me vriend hebben 1,5 jaar en we hebben paar maanden teruf voor eerste keer seks gehad. Ik was erg bang en deed ook erg veel pijn. ik heb ook niet genoten. Hij kon wel twee vingers bij me erin doen maar seks gaat niet.Ik denk dat dit een vorm is van vaginisme en het irriteert ons wel. Het had ook heel veel gebloed. wel 2/3 dagen. Sindsdien ben ik bang geworden en durf ook minder. Heeft u misschien een idee wat ik kan doen? glijmiddel hebben we gebruikt ook dat had geen zin. Kan een spierverslapper helpen??

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Om te beginnen, dat ik dat het goed is, om met de klacht naar de huisarts te gaan. Er zal toch even onderzocht moeten worden wat er precies aan de hand is, alvorens je naar een oplossing kunt kijken.

Reageren
Reageer op: Pijn tijdens seks en veel bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.