- Patrick30 augustus 2017 om 12:26
Ik ben Patrick 27 jaar en heb een penis van 13 cm.
Als ik mezelf afruk dan heb ik geen last van een slappe penis, echter wanneer ik de liefde wil bedrijven met mijn vriendin gaat er iets mis. De penis word wel stijf maar verslapt als er geen actie in komt het is dus gelijk sexen zonder poespas, is dit normaal ?
Daarnaast is mijn penis in erectie niet helemaal ontbloot maar ligt er nog een voorhuid deels over. Kan hier hieraan liggen ? Wat is er aan te doen ?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 12:34Hoe vaak masturbeer je?
Je kunt de voorhuid wel helemaal naar achteren schuiven zodat je eikel bloot komt te liggen?
ReagerenPatrick30 augustus 2017 om 12:54Sinds ik een vriendin heb (nu 3 weken) masturbeerde ik elke dag zowat.
Als mijn penis niet stijf is kan ik de voorhuid makkelijk naar achteren schuiven, maar in stijve toestand gaat het moeilijker. Als ik eenmaal naar achter heb geschoven gaat de voorhuid direct weer terug, of ik moet de huid constant vast houden.
ReagerenPatrick30 augustus 2017 om 13:02John (moderator)
30 augustus 2017 om 13:06Dat de voorhuid weer terug gaat is op zich geen probleem, maar als ze moeilijk naar achter gaat, kan het een lichte vernauwing zijn. Dat zou een mede oorzaak voor je probleem kunnen zijn. Ga hiervoor naar de huisarts. Deze kan een speciale zalf voorschrijven waarmee je de voorhuid iets kunt oprekken. Veel masturberen kan  ook een bijdrage leveren. Probeer dat te minderen naar 3-4 x per week.
Reageren