Zoeken Vraag het forum

Squirten ofniet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

heey

Ik heb eens een vraagje.

Een tijdje geleden had ik sex en kwam voor de eerste keer spuitend klaar(squirten) .

Ik was er inorm van verschoten omdat dit de eerste keer was. En zo daanig onder de indruk dat ik vergeten was hoe het voelde..nu heb ik dit zelf ook paar keer geprobeerd .maar ben niet zeker of het gelukt is. .ik weet niet goed of het squirten was of gewoon urine. Het was wel helder van kleur want omdat ik het niet zeker wist had ik eerst over gegaan met een zakdoekje nu heb ik gelezen dat dit kleurloos en geurloos is nu ik rook wel iets maar het was niet echt urine. Ook was de smaak vree zoutig. OK klink mss wel raar.  Ik had wel dat ik na 5tal min later wel naar de wc moest. Ik hoop dat iemand mij hierop andwoord kan geven want zolang ik zelf niet weet of het juist is ofniet wil ik dit ook niet doen bij die persoon. Alvast bedankt.

1 reactie
    Reageren
    Hoi

Je hebt gewoon goed gesquirt. Maar wat is je vraag? Het was geen urine.. Het was vocht van opwinding. Juist een succesverhaal!

Reageren
Reageer op: Squirten ofniet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.