- Roos16 juli 2017 om 00:56
Ik heb voor het eerst seks gehad met mn vriend gehad met een condoom, voor de zaadlozing heef t hij hem eruit gehaald alleen ik ben nu als nog bang dat ik zwanger ben! Ik ben net ook 1 dag gestopt met primolut omdat ik mijn ongesteldheid wou uitstellen ivm vakantie (heb het 10 dagen gebruikt). Waarschijnlijk wordt ik dus over een paar dagen ongesteld. Kan ik alsnog zwanger zijn?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 juli 2017 om 01:04Zo kun je toch niet zwanger raken…
ReagerenRoos16 juli 2017 om 02:52Ik hoop het maar, ben stiekem ook bang dat de condoom gescheurd was. Â (Weet niet of het echt zo is) Dus geen zorgen maken?
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2017 om 12:57Als dat zo was, hadden jullie dat echt wel gemerkt hoor.
ReagerenRoos16 juli 2017 om 13:36Dus voor de zekerheid geen morning after pil halen?
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2017 om 14:46Ik zou echt niet weten waar je die nodig voor zou hebben.
ReagerenRoos16 juli 2017 om 16:04Ik maak me nog steeds zorgen dat er miss toch wat voorvocht is binnen gekomen en dat het miss toch verstandig is om de MAP te gaan halen morgen. Bestaat er echt geen kans dat ik zwanger kan worden?
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2017 om 16:45Als je zo in de stress raakt van seks kun je er beter mee stoppen…
Een condoom gebruikt en geen zaadlozing. In voorvocht zitten in principe sowieso geen levende spermacellen. En als dat condoom was gescheurd, Â had die aan flarden aan de penis gehangen. Dat hadden jullie beslist wel gemerkt.
ReagerenRoos16 juli 2017 om 16:52Hartelijk bedankt voor de hulp!
Reageren