Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roos

Ik heb voor het eerst seks gehad met mn vriend gehad met een condoom, voor de zaadlozing heef t hij hem eruit gehaald alleen ik ben nu als nog bang dat ik zwanger ben! Ik ben net ook 1 dag gestopt met primolut omdat ik mijn ongesteldheid wou uitstellen ivm vakantie (heb het 10 dagen gebruikt). Waarschijnlijk wordt ik dus over een paar dagen ongesteld. Kan ik alsnog zwanger zijn?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo kun je toch niet zwanger raken…

Reageren
    Roos

Ik hoop het maar, ben stiekem ook bang dat de condoom gescheurd was.  (Weet niet of het echt zo is) Dus geen zorgen maken?

Reageren
    John (moderator)

Als dat zo was, hadden jullie dat echt wel gemerkt hoor.

Reageren
    Roos

Dus voor de zekerheid geen morning after pil halen?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou echt niet weten waar je die nodig voor zou hebben.

Reageren
    Roos

Ik maak me nog steeds zorgen dat er miss toch wat voorvocht is binnen gekomen en dat het miss toch verstandig is om de MAP te gaan halen morgen. Bestaat er echt geen kans dat ik zwanger kan worden?

Reageren
    John (moderator)

Als je zo in de stress raakt van seks kun je er beter mee stoppen…

Een condoom gebruikt en geen zaadlozing. In voorvocht zitten in principe sowieso geen levende spermacellen. En als dat condoom was gescheurd,  had die aan flarden aan de penis gehangen. Dat hadden jullie beslist wel gemerkt.

Reageren
    Roos

Hartelijk bedankt voor de hulp!

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.