- Anoniem22 december 2016 om 21:29
Hoi,
Ik heb met mijn vriend een paar weken geleden drooggeneukt. We hadden allebei een onderbroek aan en ik had nog een maandverband om. Ik had 1 week geleden ongesteld moeten worden, maar is niet gebeurd. Ook herken ik de verschijnselen van zwangerschap bij mij, zoals: buikpijn(krampen), duizelig, trek in eten, opgezwollen buik.
Ik durf niet naar de huisarts te gaan of een zwangerschapstest te doen. Kan je zwanger raken van droogneuken en wat moet ik nu doen?!5 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 december 2016 om 21:39Zo kun je ONMOGELIJK zwanger raken.
ReagerenAnoniem22 december 2016 om 21:43Vind je dat ik nog een test moet doen of langs de huisarts moet? Ik word gewoon niet ongesteld al 7 dagen overtijd. Ik word gek!
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2016 om 21:48Waarom zou je nog een test moeten doen? Je kunt zo ONMOGELIJK zwanger raken.
Hoe oud ben je?
Reageren
Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd?Anoniem22 december 2016 om 21:56Ik ben 20 jaar. Eerst was ik wel onregelmatig, maar afgelopen 3 maanden was ik wel regelmatig. Maar nu helemaal niks. Ik heb wel erg veel buikpijn in mijn onderbuik, maar komt geen bloed uit. Bent u trouwens doktor?
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2016 om 22:00Als je daarvoor onregelmatig ongesteld was, kan dat nou dus ook heel goed aan de hand zijn.
Reageren
Nee, ik ben geen arts. Ik ben een zorgprofessional.