Zoeken Vraag het forum

Pijn bij seks & gebruik van glijmiddel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben 18 jaar en heb al 5 -6 keer geprobeert om seks te hebben met mijn vriend maar dit blijft niet lukken, blijft enorm veel branden en pijn doen. Zijn penis is wel enorm groot, geen idee of het daar aan ligt.. 1 keer ging hij er helemaal in maar dit bleef pijn doen en helemaal geen genot te geven, maar daarstraks wou ik eens zelf proberen mastruberen ,en had glijmiddel van durex in en rond mijn vagina gedaan en het begon ineens suuuuper hard te branden in mijn vagina, ik moest het direct gaan uitspoelen met water voor het beter was… hebt u enige idee hoe dit kan komen?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een vaginose kunnen zijn.
    Maar dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor controle, maar vind het nogal awkward omdat zo allemaal aan te brengen want mijn mama gaat mee… moet ik daar in princiepe iets over zeggen of zien ze dat zelf bij onderzoek?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het wel met de gynaecoloog bespreken. Het is ook belangrijke info voor het onderzoek. De gynaecoloog kan er dan rekening mee houden en kleiner speculum gebruiken. Misschien is het dan goed om het vooraf met je moeder te bespreken.
    Je hoeft je moeder overigens ook niet mee te nemen naar de onderzoekskamer.

Reageren
    Anoniem

Oke zal vragen of ze dan even apart wilt wachten. Dankjewel, wat doen ze allemaal op zo’n onderzoek dan?

Reageren
    John (moderator)

De gynaecoloog zal je een aantal vragen stellen, en een lichamelijk onderzoek doen

Waarom is de controle eigenlijk?

Reageren
    Anoniem

Gewoon als controle omdat het mijn eetste keer seks was, en omdat het niet goed lukte enso..

Reageren
    John (moderator)

Als dat dan de reden is, is het natuurlijk ook de bedoeling dat je dat met de gynaecoloog bespreekt.

Reageren
Reageer op: Pijn bij seks & gebruik van glijmiddel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.