- Anoniem1 november 2016 om 12:57
Ik ben 18 jaar en heb al 5 -6 keer geprobeert om seks te hebben met mijn vriend maar dit blijft niet lukken, blijft enorm veel branden en pijn doen. Zijn penis is wel enorm groot, geen idee of het daar aan ligt.. 1 keer ging hij er helemaal in maar dit bleef pijn doen en helemaal geen genot te geven, maar daarstraks wou ik eens zelf proberen mastruberen ,en had glijmiddel van durex in en rond mijn vagina gedaan en het begon ineens suuuuper hard te branden in mijn vagina, ik moest het direct gaan uitspoelen met water voor het beter was… hebt u enige idee hoe dit kan komen?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 november 2016 om 13:03Het zou een vaginose kunnen zijn.
Reageren
Maar dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Ga in ieder geval met de klachten naar de huisartsAnoniem1 november 2016 om 13:09Ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor controle, maar vind het nogal awkward omdat zo allemaal aan te brengen want mijn mama gaat mee… moet ik daar in princiepe iets over zeggen of zien ze dat zelf bij onderzoek?
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2016 om 13:23Ik zou het wel met de gynaecoloog bespreken. Het is ook belangrijke info voor het onderzoek. De gynaecoloog kan er dan rekening mee houden en kleiner speculum gebruiken. Misschien is het dan goed om het vooraf met je moeder te bespreken.
Reageren
Je hoeft je moeder overigens ook niet mee te nemen naar de onderzoekskamer.Anoniem1 november 2016 om 13:34Oke zal vragen of ze dan even apart wilt wachten. Dankjewel, wat doen ze allemaal op zo’n onderzoek dan?
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2016 om 13:56De gynaecoloog zal je een aantal vragen stellen, en een lichamelijk onderzoek doen
Waarom is de controle eigenlijk?
ReagerenAnoniem1 november 2016 om 20:01Gewoon als controle omdat het mijn eetste keer seks was, en omdat het niet goed lukte enso..
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2016 om 20:09Als dat dan de reden is, is het natuurlijk ook de bedoeling dat je dat met de gynaecoloog bespreekt.
Reageren