Zoeken Vraag het forum

Bekende met psychoses

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een bekende van mij heeft vaker psychoses en wordt hier ook voor opgenomen.
    Echter steeds voorafgaand aan de opnames heb ik er enorm veel last van, hij belt dan meermaals per uur, ook in de nacht en als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat die me met rust moet laten.
    Ik ben het zat, hij doet nooit wat ze hem adviseren bij de psychiater en weet alles beter en dan de hulpverlening. Ik wil geen contact meer met hem. Hij doet toch niet wat er geadviseerd wordt en weet alles beter.
    Echter hij blijft steeds bellen, heb al meermaals duidelijk gemaakt dat die mij met rust moet laten, hij liegt toch, dat het beter gaat.

2 reacties
    Reageren
    Alias

Als je niet beschikbaar bent doordat je niet opneemt of je telefoon (’s nachts..) op niet storen zet? Dan kan jouw bekende met een ziekte je niet meer storen.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt telefoonnummer ook blokkeren in je GSM

Reageren
Reageer op: Bekende met psychoses
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.