Zoeken Vraag het forum

Duizelig/draaierig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn vriend had laatst ruzie met een andere vriend van hem en beide kwamen ze dat aan mij vertellen via whatsapp. Ik probeerde ze zo goed mogelijk te helpen om het op te lossen. Tijdens de gesprekken met hun werd ik ineens draaierig/duizelig. En in vraag me nu af hoe dat kan en of het ernstig is. Zou iemand mij dit a.u.b zo snel mogelijk kunnen uitleggen? Het is namelijk al eens vaker voor gekomen

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je te lang en te veel met je telefoon bezig bent geweest…dat is namelijk heel erg vermoeiend voor je ogen en voor je nekspieren

Reageren
    Anoniem

Ik heb ervoor niet echt iets met me mobiel gedaan en heb de heletijd gelegen in een rechte houding

Reageren
    John (moderator)

Maar dan nog is het erg vermoeiend. Veel meer dan je denkt
    Je bent met 2 verschillende gesprekken bezig die je niet door elkaar mag gooien..dus dat vergt al veel concentratie. En dan het schrijven met turen op het scherm…

Reageren
Reageer op: Duizelig/draaierig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.