Zoeken Vraag het forum

Rugklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste allemaal,

Ik ben een jongen van 19, en heb sinds gister last van mijn rug. Als ik sta, stilzit of loop, heb ik constant het gevoel dat ik moet rekken en bewegingen maken anders krijg ik een nare trekkende rug. Het doet niet perse pijn, maar het voelt heel onplezierig ook als ik stilsta heb ik alleen maar het gevoel dat ik moet liggen… Ben er wel constant mee bezig maar vraag me af wat het kan zijn

Groetjes

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoelang henb je het al?
    Als het al best lang duurt kan je even naar de fysio gaan kan hij/zij zeggen of het ligt aan bijvoorbeeld je houding

Reageren
    Anoniem

Paar dagen, maar het was wel ineens het gevoel wat ik nu nog voel.. Dus niet perse dat het gevoel opbouwt, ook heb ik last van mn handen die soortvan slapen en weinig bloed krijgen (zo voelt het). Plas heel onregelmatig, gister hele dag heelveel en gewoon helder, vandaag weer donkergeel. En dacht gister dat ik last had van mijn nieren. Ik moet ook zeggen ik ben nogal een angsthaas qua dat zit nu even een tijd echt niet goed in mn vel en denk dan meteen het ergste haha… Maar dat heeft er denk ik ook wel mee te maken

Groets

Reageren
    Anoniem

eyy Iemand ff mij vraag kan beantwoorden ik ben 14 jaar meisje alleen mij rug is gwn normaal voelt normaal maar soms wilt ik gewoon ff dat er een dikke 1000 kiloer op me rug staat zo dat alles boven knapt of breek this miss rare gedachte maar idk wat ik moet doen

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Rugklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.