Zoeken Vraag het forum

Angst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anneke

ik heb al een tijdje het gevoel alsof ik er niet helemaal bij ben. Heel afwezig, alsof alles vreemd rond me is. Ik voel mijn gevoelens ook niet altijd. Vroeger was ik een heel vrolijke losbol. En nu de laatste tijd heb ik constant het gevoel ‘wat is er toch mis met mij’ en ik maak me constant zorgen. Als ik in contact kom met ander mensen dan merk ik wel dat ik er ben, maar het lijkt toch niet echt. Alsof het een droom is. En ik ben ook constant moe en hartkloppingen en heel nerveus. Mijn hoofd voelt ook alsof ik elk moment de controle kan verliezen, maar er gebeurd niks. Ik heb ook regelmatig zin om te gaan rennen en hysterisch te roepen dat het allemaal moet stoppen, maar ook dat kan ik niet. Ik heb ook het gevoel dat ik me nooit kan ontspannen. Maar ik kan alles nog goed, eten, weggaan, met mensen in contact komen allemaal geen probleem. Maar er hangt toch nog altijd een grote stress rond mij. Kan iemand mij hier mee helpen?? Ik word er echt zot van.

Grts Anneke

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)
Reageer op: Angst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.