- Julie17 september 2019 om 16:56
Pff. Ben weer in paniek. Ik heb nu al een paar dagen dat mn linkerhand+vingers vaak een tintelend gevoel geven. Zomaar, uit het niets. Een paar keer per dag. Ik maak me zorgen mijn gedachten zeggen weer dat dit van mijn hart afkomstig is. Terwijl er zoveel verschillende oorzaken kunnen zijn..
Ook ben ik al een paar dagen flink aan het hoesten. Met groene dikke slijm die eruit moet.
Ik voel (pijn??? druk???) op mijn linker borst. Ofja, meer aan de linkerkant, bijna aan mijn oksel. Ook hier zeggen mijn gedachte dat de oorzaak mijn hart is.
Ik word gek..
(Bijkomende en misschien nuttige info : meid 22 jaar, rookt, heb in 2016 en 2017 onderzoek gehad bij cardioloog vanwege hartoverslagen volledig onderzoek en alles was in orde. Ik heb heel fel hypochondrie)9 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 september 2019 om 19:04Dat zijn toch spanningsklachten en hyperventilatieklachten
ReagerenJulie17 september 2019 om 21:06Ik had dezelfde vraag bij ‘angststoornis’ geplaatst maar geen antwoord op gekregen. Daarom dat ik deze opnieuw zet. Vond het best raar en begon me ook zorgen te maken aangezien ik geen antwoord kreeg. Sorry voor deze stomme vraag misschien.. Betwijfeld het u zelf?
ReagerenJohn (moderator)
17 september 2019 om 21:44Je had het bericht 2 x geplaatst. Dus dubbel Dan wordt er een bericht verwijderd
ReagerenOnwetendheid3 oktober 2019 om 21:20Beste john, 6 maanden geleden heb ik de laatste keer onveilige seks gehad met mijn vriendin. Na de laatste keer begon ik verschillende klachten te krijgen van pijn bij het urineren. Tot huiduitslag op armen en borst alsook op buik en benen, vermoeidheid, witte beslag op tong en rode pukkels op het gehemelte die jeuken.
Hierdoor ben ik te weten gekomen dat ze vreem ging…
Ik heb me hierdoor 3 keer laten testen na 6 weken, 3 maand en 6 maand omdat de klachten bleven aanhouden maar de testen waren steeds negatief. Aangezien de klachten vergeren vroeg ik me af ik me best terug test?m en wanneer ik dit dan zlu doen. Want weet niet wanneer ik zeker mag zijn dat ik geen soa of HIV heb? Als ik me goed voelde had ik me noet laten testen maar ik voelme niet goed ondanks dat de testen anders uitwijzen.
ReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2019 om 21:46testen is nergens voor nodig. Je hebt definitief geen HIV ! Als je andere soa’s ook hebt laten testen zijn die ook uitgesloten. Je klachten moeten dus een andere oorzaak hebben
Reagerenonwetendheid5 oktober 2019 om 20:12kan het zijn dat ik door de stresserende periode nu een soort van terugslag ondervind? omdat mijn tong vol aften staat en dikke pappillen heeft, rood gehemelte enzo. Ik heb dit nooit gehad. en als je iets opzoekt dan kom je altijd uit dat de symptomen plaatstvinden door een sterk verminderde weerstand… en dan staat er altijd zo bij dat HIV een oorzaak kan zijn…
Aangezien ik hiervoor nooit last had twijfel ik gewoon.
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2019 om 20:35Dat zou heel goed kunnen
Reagerenonwetendheid5 oktober 2019 om 20:42oke bedankt maar HIV mag ik echt uitsluiten he aangezien ik de window-periode van 3 maand maal 2 had gedaan en me nog eens heb laten controleren op 6 maand zonder dat ik tussendoor nog seks heb gehad.
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2019 om 20:45Je hebt geen HIV
Reageren