Fobie HIV

Dat heeft met HIV niets te maken, Je hebt geen HIV

Reactie

Echt niet? want er wordt veel de link gelegd tussen amandelontsteking en HIV. Dat schrikt me nogal af.

Reactie

Je moet met een psycholoog gaan praten over deze overdreven angst

Reactie

Na onveilig vaginale seks heb ik verschillende klachten ervaren van huiduitslag, vermoeidheid, hoofdpijn, spierpijn.

Hierna heb ik me op 42, 65, 85 en 113 dagen na contact laten testen. Deze testen waren negatief.

Ik heb hierna last gekregen van een keelontsteking waarvan ik nu nog last ondervind. Hierdoor heb ik me op 26 weken na het contact terug laten testen. Lig nu in spanning af te wachten op het resultaat van deze test. Zou het kunnen dat hiv de oorzaak is? Of hadden mijn testen dan al lang een positieve uitslag moeten geven?

Reactie

Je hebt geen HIV!!! anders had je na 6 weken een positieve test moeten hebben. Ik enk dat het verstandig zou zijn, als je over deze irreƫle angst met een psycholoog gaat praten

Reactie

Mijn test op 26 weken was ook negatief. Enkel was het cijfer dat bij de HIV test staat, toegenomen van 0,05 naar 0,07. Is dit erg?

Vind het enkel raar dat ik steeds wit beslag op mijn amandelen krijg en dat deze hierdoor beginnen te ontsteken. Heb een pijnstiller gekregen voor de keelpijn maar helpt niet veel.
    Het uitstrijkje dat ze van mijn keel hebben genomen, gaf geen staphylokokken infectie weer. En er zou normale mond flora aanwezig zijn... maar toch heb ik al 6 weken afwisselend keelpijn met witte tong. Heeft u misschien een idee wat dit zou veroorzaken aangezien ik voor het onbeschermde contact hier nooit last van heb gehad en dan plots 6 weken geleden is dit begonnen en gaat het weg en komt het na verloop van tijd terug..

vind persoonlijk dat mijn arts er nogal "lichtjes" overgaat maar hij zal wel weten waarover hij spreekt zeker.

Reactie

Negatief is negatief!!

Reactie
Reageer op: Fobie HIV
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief