Zoeken Vraag het forum

Gevoelige tong

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angsthaasje

Beste Tandor,

Mijn tong is wat gevoelig aan de voorkant en er lijkt een heel  piepklein rood pukkeltje te ziten. Kan dat geen kwaad??

Groetjes

23 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee, dat kan wel eens voor komen.

Reageren
    Angsthaasje

Oh gelukkig ?.. Ik was alweer bang voor kanker ?.. dus hoef me geen zorgen te maken. Dit gaat vanzelf weer weg dan …

Reageren
    John (moderator)

Dat gaat inderdaad ook weer vanzelf weg

Reageren
    angsthaasje

Beste Tandor,

Klopt het dat het achterin je keel wat rood en bobbelig is? Zo tussen je amandelen? Die ik overigens niet meer heb.. Je ziet achterin je keel zon strookje naar beneden lopen, dat wat gladder en roze is. Maar dat hoeft toch niet helemaal glad te zijn? Ik had van wat spanning een brok in m’n keel en ging even kijken ..

groetjes Angsthaasje

Reageren
    Angsthaasje

sorry voor de foto hoor ?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan echt niets bijzonders zien.

Reageren
    Angsthaasje.

Pffft ?. Dankjewel voor je reactie! Ben weer opgelucht !!!

Reageren
    Angsthaasje

Als er we iets zou zitten wat niet oke zou zijn, dan zie je dus een heel ander beeld? Zoals op de sigaretten pakjes? Niet dat ik rook hoor ?

Reageren
    John (moderator)

Het zou er in ieder geval anders uitzien..

Reageren
    Angsthaasje

Dus hoef ik echt niet bang te zijn dan ?.. ik schrok zo erg, omdat het vanaf je slikkertje naar beneden in dat streepje halverwege wat dikker was. Voelt wel heel zacht aan dus zal toch wel zo horen dan. Jij hebt er meer verstand van dan ik.

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef:  Ik kan niets bijzonders ontdekken

Reageren
    Angsthaasje
    • Dat stukje boven m’n tong schrok ik erg van. Omdat dat een  wat dikker plekje was. Maar daar hoef ik dus echt niet over in te zitten? Ik wil je echt niet steeds lastig vallen hoor.. maar ben alleen thuis komende dagen, en dan pieker ik snel wat teveel ?
    Reageren
    John (moderator)

Er is niks om je zorgen over te maken

Reageren
    Angsthaasje

Heel erg bedankt Tandor!!!

Reageren
Reageer op: Gevoelige tong
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.